Njuzov specijal o oslobađajućoj presudi Gotovini i Markaču

njuz-autor

AUTOR: urednistvo

16. nov. 2012

  1. Djura kaže:

    Samo sam čekao vaš odgovor na ovo, da mi bar malo ulepšate dan. Vi ste jedino što nam je preostalo. Najviše mi žao onog Hrvata što se prošle godine isekao staklom zbog presude Gotovini – jadan, nije znao da je to samo Trumanov šou. A da ne govorim koliko mi je žao svih onih Hrvata koji su tolike suze prolivali za džabe.

    1. Mango džeri kaže:

      Pa juče su na Zahvalnoj misi satima sebe ubeđivali da su u pravu i da je to pravda…
      jedino što misle da ako ubede sebe da će im i Bog poverovati…kakva greška

    2. susjed kaže:

      ne bi vjerovao, ali taj sto se isjekao staklom je Srbin iz Zadra, branitelj grada

      1. Александар Хејтер kaže:

        Ma jok, to je Srbin iz izbegličke kolone, bilo mu žao što je Gotovina dobio 24 godine a samo mu je spalio kuću i pobio pola familije. Kakvi ste vi Hrvati, bez trunke obraza i uvek spremni na laž. Nije ni čudo što vam šljam poput Gotovine predstavlja heroje.

        1. Citalac kaže:

          Pazi, ustasa bunca u delirijumu but there's a small kernel of truth here. Sa’ ce oni te lojalne Tudjmanove Srbe (izdajnicki sljam kakvog je bilo medju ‘braniteljima’) verovatno da ostave na cedilu kad im vise ne trebaju. Sad kad krenu da prste ‘ekskluzivne informacije’ o tome da su kuce krajiskih Srba popalili a narod pobili – braniteli srpskoga podrijetla u ustaskim zdrugovima :). Gde bi Ante, Franjo, Glavas i Mercep.

          Kao sto i zapadnjaci najvise preziru upravo beogradske NGO koje izdrzavaju vec 20 godina. Sta mislis da Soros misli o ‘novinarima’ u svom vlasnistvu nego da su najobicniji mercenari?

      2. oduševljena čitateljka kaže:

        Aha, jedino ako konačno priznajete da su svi Hrvati poreklom Srbi, onda važi, slažem se ;)

  2. Zoka Poka kaže:

    Momci, sjajni ste, samo ovaj put ne mogu da se smejem … ( osim za ovo o Kostunici)

    1. Bojan kaže:

      I za Sanadera
      odlican tekst ali…

    2. Lucano kaže:

      ja sam uspeo i za ovo sa Sanaderom…

      1. persa kaže:

        meni fali O-Dzej-Simpson

  3. Bojan kaže:

    Kakvi ste vi kraljevi, svaka vam čast, konačno ste na našoj strani :)

    1. quan kaže:

      Njuz je uvek na našoj strani, samo pajseri ne kapiraju…

      1. Dobar, loš, užasan kaže:

        poanta je bila da Njuz nije na ničijoj strani, nego da oslobađajuća presuda ne znači da osoba nije počinila ono za što se ju optužuje, gdjegod i protiv koga god da je to počinila.
        mi Balkanci ćemo se i narednih 50 godina prepucavati oko toga tko je za što kriv, umjesto da priznamo da smo zajebali i učinili ovaj prostor neprimjerenim za dostojan život. rat je bio samo početak sranja.

        1. Sumadinac kaže:

          Jes jes, i ja bi tako pricao da sam na tvome mestu… Jedna ste od retkih drzava u svetu koja je nacionalne manjine svela na procenat ispod statisticke greske. Sada se naravno mozete bez ikakvih smetnji zalagati za mir u regionu, svetu…
          Sto se mene tice svaka vam cast, onakvo etnicko ciscenje koje ste vi uspeli da odradite tokom 20. veka, uz svo prisustvo medija, tehnoligije… i da na kraju ne budete procesuirani ni za prvi, ni za drugi a ni za ovaj treci rat, a da povrh svega otvoreno pomazete separatisticke teznje na svakom koraku u susednim drzavama, pa to pored momentalnog prijema u EU zasluzuje i Nobelovu nagradu za genocid!

  4. premijer iz senke kaže:

    Radovan Karadzic pod odma’ da promeni ime i prezime u Rante Karatovina i izlazi do ponedeljka iz apsane!

  5. Hrvat kaže:

    Ekipa inače ste super, ali ovaj put niste kul. Da bilo je zločina i da kuće su srušene. Ali, RH nije nikome zabranila povratak, RH je obnovila tisuće kuća srpskim izbjeglicama. Navedene kuće su nakon obnove ili prodane ili zjape prazne. Nitko Srbima ne brani povratak. Problem je što su područja od kuda su srbi otišliI van svake civilizacije i od tamo odlaze svi i (i Hrvati i Srbi) i nitko se ne vraća jer se tamo nema od čega živjeti.. I da, Haški sud jest politički upravljana smijurija, ali ne samo prema Srbima nego se isto ponaša prema svima.
    Nemojte vjerovati propagandi.

    1. premijer iz senke kaže:

      Pazi ovako, znaci treba da verujem Haskom tribunalu i tebi da onih 2600 ubijenih civila i 340 000 proteranih civila tokom Oluje su propaganda a ne zvanicni UN podaci koji su prihvaceni od strane svih civilizovanih zemalja sto sede u UN, a samo nisu od vas.
      To takdje znaci da su oni sami sebe ubili, pretpostavljam… jel nam to govoris?
      Ko je komandovao tom operacijom i vojskom, osim par americkih “penzionisanih” generala? Dzingis Kan ili vas zlocinac Gotovina?

      1. arsiano kaže:

        Neznam odakle vadis te brojke 130 civila srpske nacijonalnosti je bilo ubijeno za vrijeme oluje i za njih se zna imenom i prezimenom,a oko 10 tisuca prebijeglih iz krajine stoji,ali informiraj se di su nestali onih 60 tisuca hrvata koji su tu nekad zivjeli,momak u baniju su se vratili svi izbijegli srbi atih 10 tisuca iz kninskog podrucja se uvijek mogu vratiti ako im je savijest cista a mogu i ako nije jer i takve zakon stiti u hravatskoj ……….to ti govori netko tko je bio prisutan u to doba i ne naklapa gluposti…….

        1. opet ja kaže:

          savest????

        2. opet ja kaže:

          Dugujete nam skoro milion. Spavate li mirno?????

        3. opet ja kaže:

          verujes li arsiano da ce americka carevina trajati vecno?????

        4. Mango džeri kaže:

          Ako im je savest čista?! Hrvatzski zakon…jel kao onaj u Hagu? Smešni ste kao zahvalna misa…

        5. premijer iz senke kaže:

          Kad Hrvati ubijaju i pale, onda je to samo par stotina ili desetak hiljada.
          Kad Srbi ubijaju i pale onda su to desetine hiljada.
          Mozete lagati sebe ceo zivot, mozete biti medijski anestezirani koliko hocete ali vas negde u dubini duse proganja istina!
          Pustanje Gotovine i Markacha je samo privremeno olaksanje te savesti! Ta vasa euforija, da ne govorim koliko je to nepristojno prema mrtvima i prognanima, samo govori koliko vas ta frustracija negde u dubini duse i muci.
          Leka moj arisano nece biti, istina ce nastaviti da vas proganja do kraja.
          Mrtvi su najglasniji kada su obespravljeni!

        6. Jana kaže:

          U Baniju su se vratili svi izbjegli?! :)))))))))))))) Vrh!

        7. Jana kaže:

          U Baniju su se vratili svi izbjegli?! :))))))))))) Vrh!!!

        8. stroks kaže:

          Pazi njega, sa prostora na kome su vecinom ziveli Srbi, posle akcije hrvatske vojske, pobegne 60 000 hrvata i 10 000 Srba. A nijo ziv ne preostane. Ti vojnici bas mrze svoj narod. A onda se odjednom stvorilo 300 000 ljudi na granici izmedju srbije i hrvatske. Mora da su su krenuli na izlet, u srbiju.

          Npr kom mene je zivelo setroro izbeglica, i ja sam siguran da im savest nije cista zato sto su u pitanju bake koje su imale 60-70 godine. Pazi ti tvrdis da su srbi ktimilance, tj da su skoro svi srbi kriminalci.

      2. ARYAN kaže:

        Tek ce da vidi haski tribunal sta je uradio sam sebi, evo javljaju da se stotine zena tiska u redovima ispred tribunala trazeci da i njima sude njihove vrle sudije. Zene svih starosti i rasa zele da im sudije presude kao dvojici hrv. generala, kazu da ce im to mnogo pomoci u zivotu, a narocito prilikom cina udaje, jer i dalje mnogi traze od buducih supruga da prilikom stupanja u brak budu – NEVINE!!!

    2. za Hrvata kaže:

      Ne vređaj inteligenciju, prvo sebi, pa onda i ostalima.

      1. nek crknu dušmani kaže:

        da ima inteligenciju ne bi bio kurvat

    3. Ana kaže:

      Propagandi?
      Mislis da je propaganda?

    4. nini kaže:

      To nije baš tačno. Hrvatska je dugi niz godina odbijala da prizna stanarska, vlasnička, radna i druga prava onima koji su izbegli u toku rata i posle njega. Istina je da se to u poslednjih par godina pokrenulo, da su izgrađeni neki stanovi, vraćena neka imovina itd, ali daleko je to od stvaranja povoljnih uslova za povratak i svakako se nije desilo na vreme. Treba pogledati kako su te stvari u Bosni urađene – gde je, naravno, bilo sličnih problema, ali na kraju su se barem pravni aspekti rešili kako treba, što u Hrvatskoj, nažalost, nije slučaj. Ne sporim da je i tu povratak slab i da je deo razloga ovaj koji ti navodiš, ali nisu ekonomski razlozi jedini. Nigde, ni na jednoj teritoriji koja je “etnički očišćena” nisu stvoreni istinski uslovi za povratak, ne samo ekonomski, nego i društveni i politički (i tu Hrvatska nije izuzetak).

      Ja sam potpuno svesna toga šta je Srbija uradila Hrvatskoj devedesetih. I šta je pokušala da uradi, ali nije uspela. Nikad mi nije bio problem da njeno delovanje nazovem agresijom, znam koji su motivi bili iza toga, znam koje je to posledice imalo. Srbovanje prezirem isto kao i bilo koji drugi fašizam. Zapravo, više, jer me više pogađa. I strašno me iritiraju ovi što danas nariču što su oslobođeni Markač i Gotovina, a kukali su kad su uhapšeni Karadžić i Mladić, koji su uradili mnogo gore stvari od gore pomenutih.

      Ali reći da nije bilo zajedničkog zločinačkog poduhvata od strane Tuđmanovog režima s ciljem da se proteraju Srbi i to nakon što su isti ti ljudi prvo bili osuđeni na 20+ godina za upravo taj poduhvat, to je potpuno apsurdno. Nema tu propagande. To što se Hrvatska branila – što ne sporim uopšte – ne menja činjenicu da su tamo izginuli još neki nevini ljudi osim onih koje je pobila srpska vojska. I da je to urađeno organizovano i s jasnim ciljem. A nakon ove presude, ispada da za to niko nije odgovoran.
      Misli o tome.

      1. arsiano kaže:

        NINI koliko vidim medju jedinima si ovdije realna,istina je to sto govoris i potpuno se slazem da krivci trebaju odgovarati ali ova dvojca sigurno nisu baila kraiva za to sto ih se teretilo,pravi krivci jos uvijek setaju slobodni a neki i vode moju hrvatsku a njih se sramim.Vijerujem da nece jos dugo se uspijevat sakrivati a do tada dozvoli mi da budem sretan za moje generale jer oni zbilja jesu heroji……….Pozdrav Nina ako dodjes u Istru castim te vecerom

        1. Mango džeri kaže:

          ajde Nina, čik dođi ako smeš… :D

          1. nini kaže:

            U Istru?
            Rado. Jedan od retkih prostora u eks Jugoslaviji koji nije otišao u tri lepe po pitanju nacionalizma i fašizma.

          2. Паја kaže:

            Kad smo već kod Istre: Ja tamo imam dosta prijatelja (teoretski su Hrvati) i svi oni ne mogu ostatak Hrvatske da vide očima. Oni se osećaju Istranima, a ne Hrvatima. Posle oslobađanja generala, zvao me je jedan prijatelj i rekao da celu noć nije mogao da spava, jer ga tišti nepravda, kao i sve druge nepristrasne ljude. Na moje pitanje koliko je takvih ljudi u Hrvatskoj, rekao je, nažalost manje od 1%.

        2. mimi kaže:

          Aj mi onda reci koji su to krivci?

          1. di kaže:

            Merčep, Glavaš, i desetci sitnih koljača.

        3. Citalac kaže:

          Pa kao sto rekoh. Nini i zadrigli falangista iz ustaske bojne na istom poslu. Kao i 1991

        4. nini kaže:

          Ja herojima u ratu smatram samo one koji su učinili sve da do njega ne dođe i takve kvalifikacije su mi duboko odbojne kad se radi o vojnim činovima kao takvim. Uostalom, herojski bi bilo, ako jesi ratovao i nisi činio zločine, da kažeš ko jeste. Sve ispod toga nije ni ljudski, ni herojski.
          O tome čija je krivica bila za “Oluju” – postojale su ove dve optužnice, na kraju su odbačene, sad više nema nijedne. I kako će se onda, kada i na kom sudu utvrditi krivci? Pogotovo s obzirom da Haški uskoro prestaje da postoji, a domaće pravosuđe se tradicionalno ne bavi ratnim zločinima počinjenim u ime one države u kojoj treba da se sudi.
          Ne vidim koji je u svemu tome realan prostor za utvrđivanje krivice i odgovornosti…

          1. Citalac kaže:

            Ne mozes da ovde sipas koljacke parole dostojne ubica sa maljevima iz Jasenovca (“Srbija je kriva”, “srpska agresija” i slicno), a onda da se od konstatacija da si – kao sto jesi – podmetnuti provokator koji BRANI zlocine nad Srbima, branis ovim bezukusnim i nategnutim ispaljivanjem fraza koje ne mislis. U vama biserko-kandicevcima prosto uvek iskoci nesto monstruozno na ove teme, let's not pretend it's not here. Kako zazvucite oficijelno i izvestaceno kad se pomenu zlocini nad Srbima, cudo jedno. Odmah osudjujete “sve ratove u istoriji” (dobro da ne pomenu Orson Velsovu Invaziju Marsovaca).

            Dosta glupiranja vise, ako ti je srpska SAMOODBRANA 1991 protiv istih onih parola, zastava i koljaca (IDENTICNIH 1941 i NDH kao pocetku Holokausta) ravna ‘srpskoj agresiji’, onda stojis na strani Gotovine, Marka Perkovica Tompsona, Mirka Norca, Tomislava Mercepa i Branimira Glavasa. I uradila bi isto sto i oni. Tacka.

      2. PeroSokola kaže:

        Wow, i dalje postoje ljudi sa zdravim razumom, koji rasuđuju nepristrasno. Hvala, popravila si mi dan. To je jedini način da nešto konstruktivno ispadne od svega ovoga. U očima ljudi, srpske žrtve mogu biti priznate jedino ako budu priznate i bosanske i hrvatske, to je neosporno. (I obrnuto, naravno) A ovom presudom se osporavaju srpske žrtve, što tjera ljude da osporavaju i one druge. Svaka čast na zdravom rasuđivanju, poslije ovoga.

        Ja se jedino nadam da će ljudi shvatiti da je sve ovo rezultat katolički orijentisane politike E.U.- Evropa je uvijek bila katolička i uraditi će sve da tako i ostane. Mi ostali se smatramo neciviliziranim, klasičan primjer orijentalizma na djelu. Tako da… Hrvatska nije mogla ništa loše da učini, oni su dobri katolici. Štetilo bi tome imidžu još jedno etničko čišćenje. Mada, nisu Hrvati za to krivi, ne treba njih da krivimo. Osim u slučaju kada se raduju svemu ovome. Što je bolesno.

      3. Citalac kaže:

        Tek sad vidim :). Vec sam se pitao gde je Cedina jugendovska besna falanga, i ekipa koja se radovala Oricevim pokoljima i pogromima nad Srbima od Rijeke do Prizrena. Evo je (Nini). Prva (mlaka i neiskrena) ‘osuda’ neonacistickog stanja u Hrvatskoj, a onda ODBRANA tog koljackog nacizma u dugom i dosadnom ekspozeu koji niko citati nece. Sa sve “znam sta je Srbija uradila Hrvatskoj” i “to je agresija”. Recnik ustaskih koljaca iz juznoamericke emigracije.

        Ali rekoh, to niko ne cita, nego Srbadija lupa pluseve zbog prve recenice. Ajde se malo, uozbijite, drugari

        1. nini kaže:

          Možda će te ovo iznenaditi, ali postoje i ljudi koji o sebi ne razmišljaju u terminima “Srbadija vs. besna falanga”. I koji prvo nešto pročitaju, pa onda razmisle o tome, za razliku od tebi sličnih.

          1. Citalac kaže:

            Vidim kako ti ‘citas i razmisljas’. Zeno, rat si okarakterisala kao ‘srpsku agresiju’. To je recnik pobeglih nacistickih ratnih zlocinaca i njihove propagande. Zveri koje su se slavodobitno VRATILE u Hrvatsku 1991 da plase i terorisu Srbe (koje su prethodno izbacili iz ustava). Eufemizmi su za kukavice. Rekla si ono sto mislis (mada kukavicki, sakrivsi svoj pronacisticki proustaski stav u stotu recenicu koju ljudi NISU procitali) i ja sam te nazvao kako dolikuje. To nije ‘kategorija’ nego prosto cinjenicna konstatacija.

            Ti o ratovima 1990ih govoris recnikom ustaskih koljaca. Tacka

          2. Александар Хејтер kaže:

            Nini, teško da si ti sposobna za razmišljanje, a to se vidi iz simpatija koje prema tvom rezonu ima arsiano, poštovalac lika i dela Markača i Gotovine. Kada vidim ko te podržava i sa kim si na istoj talasnoj dužini, izgleda da je jedino što si pročitala NDH historija, koju je napisao neki Tudjmanov povjesničar.

      4. nek crknu dušmani kaže:

        greškom sam ti dao plus pre nego što sam pročitao komentar do kraja. Idi u kurvatsku i ne vraćaj se nazad.

        1. Citalac kaže:

          Igra ce vec Cedin koljacki jugend, stiglo se sa proslave Gotovine/Markaca, pa se sad lupaju minusi. Videces do sutra, pozvala Nini zdrug Tompsonove momcadi, da ovuda zighajluje, lupa petama i vice ‘sve za Hrvatsku’. U oblaku praha :wink:

          1. nini kaže:

            Ja sad razmišljam da li neko stvarno može biti ovoliko poremećen, ili ti ovakve stvari pišeš smatrajući da ispunjavaš neku online misiju za neku “svetu srpsku stvar”? Jer ako veruješ makar u deo ovih gluposti, onda ti zaista, ali zaista nije dobro. And I'm talking clinical diagnosis.
            Da te nije onaj HAARP zakačio? Znaš ono što su dušmani postavili da se čini smutnja po Srbiji… o_o
            Još jednom, dobronameran savet – potraži pomoć, ovolika agresivnost može samo da ti našteti. Adio.

          2. Citalac kaže:

            Bas si ti u poziciji da delis dijagnoze, sljame poremeceni. Slavis ovuda ubijanje srpskih civila, zena i deca, i OPRAVDSAVAS sve sto su im tvoji naci-istomisljenici radili od 1990 nadalje.

            Pljuc.

            (Posto ce komentar zavrsiti iznad odgovora ove spodobe Nini, koja prvo slavi Gotovinu, pa lupa dijagnoze nama zgadjenima nenim animalnim nacizmom, cisto da ne bude zabune kome se obracam – tom fasistickom olosu i apologeti Tudjmana i NDH)

      5. ja kaže:

        Koja je to vojska izvrshila agresiju na vas.Jna je bila svuda po Jugi u svakom gradu po kasarna,koliko znam to he bila I cash a vojska

    5. Dejan M Solak kaže:

      Dodje mi da ne povjerujem sebi, da uopšte razmatram, a kamoli da odgovaram na ovakav post, na stranici koja je opštepoznata po tome da ne štedi nikoga. Zaključak: Da li bi gospodin Hrvat mogao da pojasni, prvo sebi, pa drugima, zaštom bi iz prakse nepošteđivanja nikoga, trebalo izdvojiti ovu dvojicu gospode? U potpisu: Izbjeglica koji nije nikad protjeran, (poslije ove presude mmoraću kod psihijatra, ulazim u krizu identiteta)

    6. Dejan M Solak kaže:

      Dodje mi da ne povjerujem sebi, da uopšte razmatram, a kamoli da odgovaram na ovakav post, na stranici koja je opštepoznata po tome da ne štedi nikoga. Zaključak: Da li bi gospodin Hrvat mogao da pojasni, prvo sebi, pa drugima, zaštom bi iz prakse nepošteđivanja nikoga, trebalo izdvojiti ovu dvojicu gospode? U potpisu: Izbjeglica koji nije nikad protjeran, (poslije ove presude mmoraću kod psihijatra, ulazim u krizu identiteta)

    7. студент kaže:

      Нико им не брани повратак, али им и не гарантује да ће се лепо провести када се врате. А и не проводе се лепо. Па и на косову граде куће за расељене србе, па се онда исте каменују и вандалишу. Не иде то тако. Па мени није јасно како одрастао човек може поверовати да су толки људи побегли и оставили своју имовину и сада живе као избеглице, јер им је тако наредио неки тип. Па ае искрено ми реци, да ти анте нареди да оставиш своју имовину и одеш, би ли ти послушао?

    8. Zorica Mitrović kaže:

      u kom filmu ti živiš, majke ti???
      je l’ ti mamica još čita bajke prije spavanja???

    9. Max Q kaže:

      Sarkazam bato, sarkazam…

    10. Aleksandar kaže:

      Hrvat, jes ti to fazonu njuza il ti to ozbiljno?

    11. opet ja kaže:

      RH treba da zapamti da je veoma zaduzena. Duguje oko milion ljudskih zivota. Verovatno ni ja ni ti necemo doziveti da zapad ode tamo gde pripada. Mi kazemo dug nije “vrljika”. Ne znam ni sam sta “vrljika” znaci, verovatno nesto beznacajno. Budite mi srecni skavljenici,

    12. Dulija kaže:

      Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ali ne zbog toga sto se niceg ne boje, vec zato sto se ne stide niceg.

      Jovan Ducic

    13. Srpkinja iz Hrvatske kaže:

      RH nije obnovila kuce vec humanitarne organizacije. Moja ne zjapi prazna iako je samo pokrpljena a ne obnovljena. Nisam van civilizacije vec na 11-om km od Knina Ka Sibeniku, i da Haski sud je americka sprdacina.
      P.S. Jel to znaci da ce Mladic biti oslobodjen ili jedno spadalo od Seselja koji rata nije ni vidio?
      Ma hajte molim vas! jedno ste u pravu, toj propagandi kako je haski sud zlocest prema Hrvatima zaista ne mogu povjerovati, mogu joj se samo nasmijati!

      1. Mate iz Hrvatske kaže:

        Evo malo štiva za slabo upućene:
        Objavljeno 27.03.2012. u 23:44
        srpski povratnici govore o tome kako je poslovao njihov opunomoćenik rastivoje bezbradica, aktualni donačelnik, protiv kojega I uskok provodi istragu
        OBNOVA U KISTANJAMA Povratnici: Za 5000 eura, umjesto staje, niknula bi kuća
        http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/169043/Default.aspx

        1. Citalac kaže:

          If you’ve got a slave master or the [Klu Klux] Klan in your blood, blacks can sense that … Just like Jews can sense Nazi blood and the Serbs can sense Croatian blood

          Bob Dylan, Rolling Stone, September 2012.

          How does it feel :D?

        2. nek crknu dušmani kaže:

          klošaru vrati se u pećinu i krij se na okupiranoj srpskoj teritoriji dok još možeš derište retardirano, kad dođe vreme za naplatu dugova bićeš među prvima.

    14. Dragan kaže:

      Odlicno si reko!

    15. Mesec i sisa Danica kaže:

      “Da bilo je zločina i da kuće su srušene. Ali, RH nije nikome zabranila povratak, RH je obnovila tisuće kuća srpskim izbjeglicama. Navedene kuće su nakon obnove ili prodane ili zjape prazne. Nitko Srbima ne brani povratak.”

      Pa zašto da se vraćamo u Hrvatsku? Ma nema potrebe. Nina Badrić, Jelena Rozga, Toni Cetinski, Masimo Savic, Džiboni, Novi Fosili, Magazin čak i Tereza Kesovija redovno dolaze u Srbiju. Još samo Tompson i Oliver da dođu…
      Možda ako im se Tadić lično izvini?

      A tu su i Idea, Kroacija osiguranje, Atlantik grupa (Soko Štark, Grand prom, Palanački kiseljak), Mlekara Laura (Somboled), Potisje Kanjiža, Jolly travel, Frikom…

      Makar je Fruktal sada naš!

    16. JUGOSLOVEN kaže:

      Po meni dok god ljudi misle da je bilo heroja u ovom retardiranom ratu koji je degradirao Jugoslovenske drzave svima nam se crno pise.Ja bi sva ta govna herojska od srpskih do hrvackih na giljotinu.Svim nacijonalstima bih odma poljelio puske i dao im livadu da se rokaju dok ne ostane ni jedan.Dok god se ne ujedinimo bicemo jadni i marionete a ova presuda Haga sluzi da se naruse i onako jadni odnosi medju brackim drzavama.Mi cemo uvjek pricati o ratovima kurcima i palcima,paliti jedni drugima zastave dozvoliti tajkunima da uzimaju plodove naseg rada i vode nase drzave u kapitalisticko robovlasnici sistem.

      1. nek crknu dušmani kaže:

        За почетак научи да пишеш па онда дели савете.

      2. SV kaže:

        Iako ti gramatika nije jača strana, razmišljanje jeste. Ceo Balkan je pretvoren u jedan veliki tor, ovčice su tu, neke bele, neke crne, ima i šarenih, pa ih zapad huška i dalje jedne na druge. A mafije obavljaju svoj posao. Nekada bogato srpsko selo sada ne može da se prehrani. Fabrike uništene, radnici bez posla, a na sajmovima se najskuplje limuzine prve kupuju. Jebi ga, prelilo se. Savremeni Robin Hud otima od siromašnih i daje bogatima.

  6. Ja sam kaže:

    Mene sramota sto sam evropljanin. A tebe Evropo?

    1. Бурга kaže:

      Па, није искључено да је и Европу срамота што си ти Европљанин

      1. Ja sam kaže:

        Ti si dovoljan sam sebi, jadnice.

    2. PeroSokola kaže:

      Ma ne, pogriješio si, nismo mi Evropa. Mi smo Azija, Srednji Istok, ili tako neko “necivilizovano” mjesto u očima Evrope. Jedino Hrvati kao katolici dobijaju tu privilegiju da budu Evropljani.

      1. Александар Хејтер kaže:

        I da kolju po zapadnim standardima, u prevodu, zločini bez odgovornosti, kao što čine njihovi frendovi zajedno sa Amerima u Iraku i Avganistanu.

  7. Ja sam kaže:

    Mene sramota sto sam evropljanin.
    A tebe Evropo?

    1. joj naj kaže:

      nisi ti ni E od europe nit ćeš bit tako skoro hahaha zato lagano…u skokovima doviđenja :D

  8. Apca kaže:

    Ми људи смо сами обликовали свет у ком живимо. Почивамо на само два проста правила:
    – “ја као појединац не може да промени ништа”
    – “ако и могу нешто да учиним, ипак нека други одлучи уместо мене”
    То је оно: уф, како ми је супер што не морам да мислим; пашће све са неба а ја ћу само ноге у ваздух; ништа није мој посао, па ни ја сам себи.

    Ако нам се не свиђа, можемо да променимо овај свет. Тешко схватљиво? Немогуће? Ко ће први? Како су смешни онај Тесле, Бетовен, Буда…? Па добро, онда се видимо у следећем Њузовом специјалу.

    1. lela kaže:

      u teoriji, to je sasvim tacno. nazalost, dogadjaji u bivsoj jugoslaviji nisu bili u moci ni tvoj ni mojoj, niti obicnih ljudi uopste. zen filozofija i fraze tipa ‘ mozemo promjeniti svijet’ ne pomazu tu mnogo. nekad se stvari desavaju zato sto tako moraju. a druga stvar, cim pises na srpskom, kao i ja, dio si zajednice( ili si bio)u kojoj je na snazi protektorat velikih sila. tako da, oluje sto se tice, nista mi tu nismo oblikovali, pusti suplju. a to je svijet u kome zivimo..

  9. Ja sam kaže:

    Mi danima recima lincovasmo coveka ,policajca, sto je tri sata ostavio dete bez majke, a ovi oslobodise one sto tri hiljada dusa ostavise bez tela, 100.000 porodica bez doma, zemlju bez rala, cvet bez vode, suzu bez oka.
    Deokratski velicaju zlo.

  10. bogihrvati kaže:

    Pozdravite Savu Štrbca i dajte nikoliću neko nek odnese apaurina.
    Pozdrav iz slavljeničke Hrvatske.

    1. celtic kaže:

      Ne provociraj, kad bude neki jebeni zemljotres i sl., neće vam priskočiti u susret tata vaše države (Genšer), nego prvi komšija, kojeg ćete moliti za pomoć.

      1. Mate iz Hrvatske kaže:

        Vama će pomoć braća Karić. Zabranit će uvoz salate u Srbiju.

        1. Rjanami kaže:

          Hrvati i smisao za humor….

        2. nek crknu dušmani kaže:

          Још један једноћелијски примерак своје паразитске нације

    2. PeroSokola kaže:

      Da li razumiješ sa time što slaviš nešto ovakvo i sam preuzimaš dio odgovornosti za ono što se dogodilo/će se dogoditi? Nije to uredu, samo proizvodiš još više nepotrebne mržnje.

    3. opet ja kaže:

      Bog i hrvati. teko je povezati…. nemoguce!

      1. Mate iz Hrvatske kaže:

        Srbi nebeski narod (film turneja) Serbs are people of heaven
        http://www.youtube.com/watch?v=RaOdaF80xxM

    4. Srpkinja iz Hrvatske kaže:

      Hrvati su najhrabriji narod na svetu, ali ne zbog toga sto se niceg ne boje, vec zato sto se niceg ne stide.

      Jovan Ducic

      kako je slaviti okrvavljenih ruku, dok ti potiljak probadaju oci mrtvih, a san ti razbija smrad paljevine koju si ostavio za sobom prije toliko godina, a ona te i dalje prati? Srecno ti slavlje junacino

  11. Stanarević kaže:

    Strahota, gadost, užas, Mistigkeit…
    Čitav taj tribunal je takav, Innen Schmutz – außen Putz, što bi rekli oni moji fašisti… Spolja gladac, a unutra – mudo.
    Odavno nisam čuo za besramnije izrugivanje nesreći stotina hiljada žrtava progona i terora. Bio sam ubeđen da čak ni ovi ološi u Hagu ne smeju tako otvoreno da pišaju po pravdi. :-(
    Zaista ste na pravi način ispratili ove sramotne vesti, hvala vam što ste našli snage da podsmehom, a ne psovkama, uzvratite neljudima. Ja, nažalost, nemam taj dar, tako da mi preostaje samo da im poručim: Atlantik vas progutao, mamu vam jebem mrtvu!

    1. arsiano kaže:

      neznam dali u te stotine hiljade zrtava mislis na hrvate jer ako nisi znao rat se u hrvatskoj vodio i hrvatski narod je pretrpio najvise gubitaka

      1. Stanarević kaže:

        Rat se vodio na okupiranoj srpskoj teritoriji, ološu.
        Pričaćemo mi još.

  12. Sale kaže:

    Ovde jos fali “Predsednik Skupstine UN Sundjer Bob beskompromisnim tvitovima rusi svetski poredak! Evropa i SAD u panici.”

  13. Ja sam kaže:

    Vi sto ubijate, vadite organe zivim ljudima, silujete decu, trgujete zenama…
    ne prljate ruke. Unajmite ovu dvojicu. Sloboda im ne gine.
    A vi ,,braco” Hrvati, ostanite Hrvati. To vam je najveca kazna.

    1. arsiano kaže:

      Ponosan sto sam hrvat POGOTOVO DANAS

      1. Александар Хејтер kaže:

        Arsiano, čega se pametan stidi, time se budala ponosi!

      2. Ja sam kaže:

        Jos jedna plavusa.

  14. ariela kaže:

    Danas je kazu medjunarodni dan tolerancije…U Srbiji je odavno svaki dan dan tolerancije… mogli bi za promenu da uvedemo “dan netolerancije” kao praznik i pokazemo malo zube…jer ovako kao sto se da videti, ne ide…

    1. arsiano kaže:

      Mi danas slavimo a vama kako god bilo ali mozete i vina pice ja castim……..

      1. Stanarević kaže:

        You're such an arse, Arsiano…

    2. arsiano kaže:

      Nemoj zube pokazivat dosad se to nije pokazalo dobrim … ;-) pitaj albance na kosovu , bosance a ni nama se nisu svidjali…..

  15. nemojte biti takvi kaže:

    ovo na žalost nije smiješno. inače ste jako duhoviti, ali iz ovoga progovara gnjev, a ne želja za smijanjem… jeste li išta slično napravili kada je Šljivančanin i ostala ekipa iz Vukovara oslobođena, to jest osuđena na smiješnu kaznu… ipak je tu bilo nešto više zločina nego u Oluji… A time se pokazalo i koliko je sud baš pristran jednoj ili drugoj strani… sve je to proforme, a zločinici sa svih strana i dalje slobodno šeću…

    1. Ja sam kaže:

      A protiv koga je ratovala hrvatska avijacija kada je bombardovala traktor koji je vozio desetogodisnji dezak?

      1. Tab kaže:

        To mora da je bila saobracajna policija jer je maloletnik vozio bez dozvole.

      2. Citalac kaže:

        Sa’ ce Nini da ti objasni (mamurna od brlje sa doceka Markaca) da je decak ustvari bio preruseni cetnicki zlikovac, a nenaoruzani Gotovina ga je oterao budistickim mantrama, sladoledom i cvecem.

    2. ja kaže:

      u pravu si, brate. hag je smišljen da bi se glavonje tamo zadržale na duže vreme, dok narod ne ohladi glave.

      Oni koji su najviše profitirali po ratovima, sada nam vode države -vama javno(direktno političari) a nama iz senke (mafija).

      oni koji su direktno ubijali uglavnom nisu ni primirisali hagu – govorim o koljačima i jedne i druge strane.

      Ono što je najpametnije da svi zajedno počnemo da ignorišemo političare, da se prestanemo osvrtati unazad, i da konačno krenemo čistiti svako svoje dvorište koje je, de facto, puno govana.

    3. opet ja kaže:

      Iskreno se nadam da vise necemo biti “takvi”. Kad se pruzi prilika sleduje vam “viljuska”.

    4. opet ja kaže:

      i dalje slobodno šeću…

  16. mixon kaže:

    ovo je fantastična vest iz haškog trabunjala za tih 250.000 ljudi, sada će Gotovina i Markač moći da im prirede avionski vatromet tople dobrodošlice dok se budu vozili u kolonama na auto putu za Hrvatsku, isto kao i kada su ih ispraćali na ovu kratku ekskurziju u Srbiju. Za one koji leže u neobeleženim grobnicama i koji su sada saznali da u stvari nisu ni ubijeni, biće organizovano vaskrsavanje. Ne zna se jedino gde su oni, koji su prvo organizovali oružani ustanak, slali tamo neke tenkove okićene cvećem, i bradate dobrovoljce, pa su se posle povukli i naredili masovnu evakuaciju vojske i stanovništva?! To bejahu oni što su šarali neke karte po salvetama dok su se zajedno gostili u bivšim Titovim lovištima? Nešto me sećanje ne služi baš najbolje…

  17. grafit kaže:

    koliko još ima kretana na balkanu,okrenite se porodicama i poslu umjesto da pljujete jedni po drugima.Srbija je počela rat i izgubila ga kome bilo pravo kome ne.U svakom ratu se dešavaju strahoten pa i u ovom ,osobno sam bio vojnik HV i sa tim se ponosim ,nikad nisam ni pomislio ubiti ili osakatiti civila ili zarobljenika a takvih kao ja je bilo tisuće davali smo hranu starcima koji su bili ostavljeni na milost i nemilost.Borba i puškaranje to je bila druga stvar tu nema milosti,ali to je bilo prije 20 god sad nam ostaje samo budućnost

    1. opet ja kaže:

      buducnost??? verujes li u nju???

      1. grafit kaže:

        da

    2. Александар Хејтер kaže:

      i šta kažeš, kada je došlo vreme da se sudi tvojim koljačima Gotovini i Markaču, onda treba da zaboravimo sve. A to koliko ste štitili civile govori činjenica da je 250.000 Srba iz Hrvatske i dalje u Srbiji.

  18. stinjanka kaže:

    Na ruskoj TV( 24 casa) sam cula da je u Oluji poginulo i do 50 000 Srba, a da ih je protjerano i do 900 000. Ocekuje se da cei RTS i Savo Strbac ,,jos veceras ,revidirati svoje brojke . By the way,i nakon 7 godina zatvora Gotovina je ostao faca . I n i j e zlocinac!..

    1. opet ja kaže:

      Vi svoje brojke uspesno revidirate vec decenijama. Brojke koje pominjes sa ruske televizije svakako nisu tacne. Kao ni Vase. Kad bude djavo dosao po svoje nece vise biti revidiranja. Zivite s tim. Slavite!!!!????

    2. Jana kaže:

      Of course he's not. :) And the marmot, it puts the chocolate in the alu-foil! ;)

  19. ariela kaže:

    Stinjanka ova zadnja recenica ti je zaista vest u ogledalu…popravljas se…

  20. rogre kaže:

    Kolona nepreglednog beznađa spakovnog u traktorske prikolice, na putu u zemlju u kojoj nikada nisu bili, ali tamo moraju, jer su druge nacije.
    Dudlajte ga Hrvati, idite slavite vaša etnička čišćenja, fašističke heroje i gradove oslobođene od ljudi.

    1. arsiano kaže:

      Pitaj tvoje politicare koji su tada vladali Hrvatskom krajinom okupiranom od strane cetnicke bande KO JE NATJERAO POSTEN SRPSKI NAROD DA SE ORUZIJEM POBUNI PROTIV PRAVNO PRIZNATE DRZAVE I OKUPIRA TERITORIJ TE ISTE DRZAVE I U OKUPIRANOM PODRUCIJU ISTRIJEBE SVE STO NIJE SRPSKO.Jadnice nismo mi tjerali taj narod iz hrvatske naprotiv mogli su ostati ai dan danas se mogu vratiti ako zele.A Ante je heroj jer je taj teritorij vratio vratio maticnoj zemlji.To ti govori netko ko je strahote na svojoj kozi osijetio ali se nastavio borit do zadnjeg daha a pravilo kaze kad se netko bori za ispravnu stvar uvijek pobijedjuje ali sto ti o tome mozes znati luzeru…..

      1. Citalac kaže:

        Slusaj, koljac, ti ces i kad sve ovo prodje, da glumis kako si sve vreme bio protiv Svaba (kojima vi dodjete besan pas, kako vas onomad nazva cak i vas gazda iz devedesetih, Holbruk). I da mlataras ruskom zastavicom na Sljemenu. Jer u tome ste vesti. Ali ne verujem da anybody's gonna buy this time around.

      2. rogre kaže:

        Pošten srpski narod su moja baba, moj ujak, moja sestra i moj brat koji su svojevoljno napustili zemlju na kojoj su rođeni moja mater, đed, prađed i sve tako 300 godina unazad. Poneli su malo na opancima, kako ih je tvoj voljeni predsednik posavetovao.
        Srbi su danas u Hrvatskoj svedeni na nivo statističke greške, ono koliko ih je ostalo se boji da se izjasni, jer je u 21. veku tamo sramota biti Srbin.
        Ti što su otišli se dan danas mogu vratiti, sad pošto su im deca dobila decu.
        Vidiš, ja se stidim i žalim zbog Srebrenice, Sarajeva, Ovčare i masovnih grobnica punih Albanaca razasutih po Srbiji. A ti se raduješ najvećem egzodusu stanovništva u Evropi u dvadesetom veku. Iz onoga što sam ja napisao ne vidi se da li sam jadnik i luzer ili nisam. Iz onoga što si ti napisao se vidi licemerje masno kao ta velika slova koja upotrebljavaš.
        Zato možeš da ga dudlaš i ti i tvoji dani etničkih čišćenja, fašistički heroji i gradovi oslobđeni od ljudi kao što mogu da ga dudlaju i ostali koji to slave bez obzira na versku ili nacionalnu pripadnost.
        I nije Ante vratio ništa, nego mu je sve dato.

        1. Citalac kaže:

          Sarajevo je, inace, i srpska masovna grobnica. HILJADE srpskih civila su tamo mrcvarile i pobile “tolerantne i sekularne” komsije. A Srebrenici prethodi bratinac i Kravica, Ovcari ustaski pogrom nad vukovarskim Srbima. Cisto da ne zaboravimo. Ovo ne pisem kao opravdanje, nego cisto da se zna. O masovnim grobnicama Albanaca, mnogo se pricalo ali mnogo i lagalo. Izracunase (strani novinari) da bi prica Milosa Vasica koji je to lansirao, u rezultatu imala na stotine hiljada Albanaca u masovnim grobnicama. Ne zaboravi kako su Kandicka i ekipa pre godinu-dve (sa sve nekrofilnim trijumfalizmom u izvestaju B92) objavili kako su pronasli ‘masovnu grobnicu’ u Raskoj. Pa se prekopao ceo atar. od grobnice ni traga, nego zemljoradnicka firma. Za tako nesto u civilizovanom svetu pljuste ostavke.

          1. rogre kaže:

            Nije to bila suština. Ako je neko ubijao ili proterivao nevine ljude treba da ide u zatvor, ko god da je. Nikad nisam žalio ljude koji su u Hagu. Samo me nervira me što 100 od 100 Hrvata misli da smo ih mi napali i da su se oni junački odbranili. Nema ustaša, nema Tuđmana, nema Glavaša, pritisaka, noćnih poseta naoružanih gorila, izbacivanja sa posla, pretnji, nema planova o rešenju “srpskog pitanja”, nema rata protiv 10% sopstvenog stanovništva, samo smo ih mi iz čista mira napali i oni se odbranili. Pri tome slave dane naših stradanja kao nacionalne praznike i onda mi tu palamude o stanarskim pravima. Licemerje.

      3. XXX kaže:

        Matična zemlja NDH je bila SFRJ ustašo, zato su se i branili od vas koljača

    2. Mate iz Hrvatske kaže:

      Ah koja elegija, stihovi sami klizu od zabrinute duše.
      A jesi li vidio kad su Hrvati bježali iz svoji sela jesu li vozili traktore i pune prikolice, auta, kamione, autobuse?
      Ili je to bilo pješice s kesicom u ruci?
      Ii su im srpski dobrovoljci kremšnite nudili?
      Kako je ono govorio Mile Martić: “Mi ćemo i u Sinj ako hoćemo s našom vojskom. Pa znase tko je oterap Turke s ovih prostora. I Sinjsku alku ćemo, jelte…” pa zbrisao. I on je progonjen? Jelda.
      Vidim da voliš vrijeđati. Evo ti malo ministra kulture da se malo profiniš:
      http://www.youtube.com/watch?v=mI7Qqiu4sf8&feature=related

      1. Citalac kaže:

        У безумљу гледаш ко ће нове каме,
        Оштрије и љуће опет да ти скује,
        Чију ли ћеш пушку обесит’ о раме,
        Ко најбоље уме да ти командује.

      2. nek crknu dušmani kaže:

        амеба се опет јавља, право је чудо како је преживела еволуцију кроз све ове епохе

  21. stinjanka kaže:

    ..a, neki su malo ranije , oslobodili mnoge hrv. gradove od vecine stanovnika i zivota ..kao Vukovar ,napr…

    1. rogre kaže:

      e, al ja takve ne slavim.

      1. nini kaže:

        Ima ih u Srbiji dovoljno koji ih slave, a ne vidim da si se njima obratio.

        1. opet ja kaže:

          e sad ih svi slave. posto je pravda umrla sledeci put, cemo stvarno naplatiti milion koje nam dugujete…. slavljenici!!!???

        2. Citalac kaže:

          Ni ti se nisi obratila svojim ljupkim koljacima i ubicama iz istog stroja iz kojeg si i sama, neonacistickom olosu iz Z. Evrope u hrvatskim jedinicama, Oricevim i Tacijevim ko;ljacima, ustaskim emigrantima sa ordenjem Tudjmanovog nacistickog pakla od ‘nezavisne’ Hrvatske nego sve vreme saucestvujes u njihovim zlodelima opravdavajuci ih

          1. nini kaže:

            Mislim da bi trebao potražiti neku vrstu pomoći. Najozbiljnije.

        3. nek crknu dušmani kaže:

          i treba da ih slave, jer su branili svoj narod, a nisu proterivali i klali civile ali potrebno je prvo očistiti Srbiju od govana poput tebe, pa će onda možda i biti šanse da se suprotstavimo ovima koji nas jebu decenijama

          1. Александар Хејтер kaže:

            Nisu klali i proterivali civile? Pa odakle onda spaljene kuće 250.000 Srba i nekoliko hiljada mrtvih? Kolektivno samoubistvo, jel? Treba očistiti prvo Srbiju od takvih, da upotrebim tvoj izraz, govana kao što si ti, koji opravdavaju i sakrivaju zločine ustaša.

          2. Mate iz Hrvatske kaže:

            Mislim da nemaš više od 15 godina i da si pio prepečenicu više puta.

      2. eto kaže:

        upravo tako

      3. Citalac kaže:

        Da, s tim sto su u istom tom Vukovaru HDZ-crnokosuljasi PRVI krenuli da tipuju, premlacuju, terorisu i ubijaju Srbe (prvo vidjenije pa civile), kidnapuju im decu, pritiskaju supruge Hrvatice na azvod… Ali o tome ‘Stinjanka’ ne pise (where the fuck is “Stinj”, neka Gotivinina ovcoebacka zabit garant).

        Nikad niko ovde nije slavio psihopate koji su u Hrvatskoj mainstream, a vec mi muka od izjednacavanja. Vojna akcija u Vukovaru je bila LEGITMNA i tada vazecim Ustavom OBAVEZNA akcija JNA (JEDINE legitimne oruzane sile u drzavi) nakon pogromaskih zlocina ustaskih koljaca. Stinjanka sere kvake, kakvo ‘oslobadjanje od vecine stanovnika u Vukovaru”? U srpsko-hrvatskom ratu (Hrvatska i RSK) poginulo je daleko VISE serpskih civila, ubijanih u hrvaskim gradovima od 1991. O Oluji i da ne govorim.

        Mislim, toliko tog naroda danas ziv ovde, da me cudi da se ne zna.

    2. Александар Хејтер kaže:

      Ето шта се деси када хрватска чобаница одрасте уз мемоаре Анте Павелића.

      1. Citalac kaže:

        Da, yebote. Tacno mogu da zamislim tu sirinu obrazovanja i zivotnih vidika. Ujutru baba prepricava dedino slavno vojevanje nad nenaoruzanim komsijama Srbima civilima pred nekom jamom (i svaljuje drvlje i kamenje na ‘cetnike’ a ‘cetnici’ mogu biti i vojnici NOB ukoliko su stigli dedu negde na slovenackoj granici :D), onda se u busu za skolu dogovore da kamenuju starca-povratnika pred cas, pa u skoli profa povijesti i zupnik odrze tribinu kako su Holokaust izmislili ‘cetnici i Zidovi’ (od Ilije Garasanina do Boba Dilana, zavjera protivu Hrvatstva :D).

        Uvece ceo razred ide na Tompsonov koncert. Vodi direktor Srednje skole “Maks Luburic”.

        1. kuribajaši kaže:

          a glavni hit se zove ” samo ti sine radi svoj posao ”

      2. nek crknu dušmani kaže:

        pročitaj prvo kome je upućen komentar pre nego što kreneš sa prozivanjem mamu ti jebem retardiranu

      3. nek crknu dušmani kaže:

        @aleksandar degen pročitaj kome je upućen moj prethodni komentar i na koga se odnosi bolidu.

    3. opet ja kaže:

      Nazalost produktivnost im bas nije bila neka. Rezultate im je ubila “etika. ” Etika” koja Vam stvarno nedostaje. Uzivate podrsku zapada zbog radosnog doceka nacista pri okupaciji, Nemacka je postala faktor. Ako se to ikada promeni, naplaticemo se. Bez Big brother_a. Mislite na to i neka vam je tada bog u pomoci.

    4. pablito kaže:

      ne moze se jedan zlocin pravdati drugim.

      1. Citalac kaže:

        @ nini

        Da, ti SLAVIS ubice i koljace sa ustaskom ideologijom, a ja bih “trebao potraziti neku vrstu pomoci”. Da mi ne preporucujes da potrazim Antu i heroje, pa da me smeste u neku masovnu grobnicu? Jer za tebe je ‘dobar Srbin’ iskljucivo tamo. Olosu nacisticki. Nemoj vise ni da POMISLIS da se tako obracas bilo kome. Pristojan recnik je za pristojne diskutante.

        Uzivo te ni pljunuo ne bih.

    5. eto kaže:

      a jel opet pevate danke dojcland?

  22. Marina kaže:

    Ja sam oduvek govorila da bih volela svaki dan da idem na kafu sa osobama koje uredjuju ove vesti kako bi mi život prošao u radosti i veselju, pogotovu u situacijama kad mi dodje da čupam kosu s glave.

  23. Watan Tanka kaže:

    Ми у Србији на трговима дочекујемо наше златне, сребрне и бронзане спортисте, а они дочекују убице жена, деце, стараца…То је разлика између њих и нас.

  24. Miki kaže:

    Nije onaj iz Loznice usamljen. Ima još dosta Srba koji su podržali presudu haškog suda: Dragan Džajić, ministar Goran Knežević, Mladen Obradović, Uroš Mišić, Miladin Kovačević, pokreti “Naši” i “1389”…

    1. Александар Хејтер kaže:

      Пре бих рекао да су пресуду подржали такви као ти, Наташа Кандић, Борка Павићевић и слична сачица олоша која дели исти систем вредности са хашким судијама.

      1. Александар Хејтер kaže:

        Заборавих и Соњу Бисерко, она је већ изјавила да су Готовина и Маркач невино оптужени и да је против њих била политичка оптужница.

        1. oduševljena čitateljka kaže:

          Sonji sve opraštam pošto jadna ne zna šta radi. Rođeni brat joj je poginuo u zengama, negde kod Knina ako se ne varam.

      2. Miki kaže:

        Svaka mlada cura voli svog Mladića,
        Hejter voli samo Dragana Džajića…

      3. nini kaže:

        Ti se, naravno, nisi ni potrudio da saznaš šta je, recimo, Nataša Kandić rekla o današnjoj presudi.
        A i što bi – dosta ti je ono što “znaš” o toj, kako si lepo i pismeno napisao, “sačici ološa”.

        1. Citalac kaže:

          Pa kazi mu, kazi, kako da ih (vas) zove.

          Sta je to Natasa Kandic epohalno rekla osim sto je promrmljala nesto o ‘neodgovarajucoj’ presudi? Uostalom, zena je 20 GODINA radila na istoj stvari kao i Gotovina i Markac (pa mnogo gori egzekutri) i nema NIJEDNOG zlocina nad Srbima bez njenog ‘yeah, but’. Da ne zaboravim ni ono samaranje srpskog starca-prognanika USRED Beograda. Sto propuste Ceku i Antisa, to kod Konja doceka Natasa.

          1. nek crknu dušmani kaže:

            stigle ustaše sa slavlja u pratnji svojih vernih pulena iz LSD bande pa krenuli da lupaje minuse

          2. Citalac kaže:

            Nini, gde si ti to naucila da delis klinicke dijagnoze, u nekom hrvatskom zatvoru, muceci srpske civile? Olosu pokvareni genocidni, provalhjena si ovde jer si htela da uvalis svoju bolesnu ideologiju NDH, opravdavanja nacistickih zlocina nad Srbima, i trijumfalizma jasenovackih koljaca. I sad ti krivo jer si provaljena i jer je svima JASNO za koga si navihjala proslog rata (za Tudjmana, esesovca Izetbegovica i njihove koljace). Pljuc.

            Da je ovo 1941, ti bi btinala u svapskoj policiji i saradjivala sa Crnom legijom.

  25. zexx kaže:

    Hrvatska se najbolje oslikava u Severini.Kurva je kave nema,ne stidi se nicega,a na kraju krajeva uvek zavrsi kod Srbina da se umiljava.
    Sledeci put kada se to desi,treba ih tako jebati da ne mogu da stanu na noge vise.
    Bestidnici i teski,teski bolesnici,cast izuzecima.

  26. Jasar kaže:

    Ovi pozeri iz Haga su isprobali celu Kama Sutru, jebu ljude u zdrav mozak u svim pozama! E kad bi sad poceli medjusobno da se jebu, dokazali bi da su demokrate!

  27. celtic kaže:

    Davno sam učio da je politika kurva, a sada, zahvaljujući uredništvu, saznao sam da Pravda ima 19 godina. Meni su obe drage, samo neka su punoljetne :-)

    1. nek crknu dušmani kaže:

      матори перверзњак мисли само на једну ствар, иако ни за то није способан

  28. Citalac kaže:

    If you’ve got a slave master or the [Klu Klux] Klan in your blood, blacks can sense that … Just like Jews can sense Nazi blood and the Serbs can sense Croatian blood

    Bob Dylan, Rolling Stone, September 2012.

    Sapienti sat.

  29. matija kaže:

    pravi naslov bi trebao biti: Nizozemac Alphonse Orie je pogriješno presudio radi nepoznavanja zemljopisa. Mislio je kako je Knin zapravo Vukovar.

  30. Jelena kaže:

    A Pravda je RADILA svih ovih godina? Nisam primetila…

  31. Obraz. kaže:

    Daj boze da se Srbi sloze.

  32. Lelishka kaže:

    “Hrvati su najhrabriji narod na svijetu, ne zato što se nikoga ne boje, već zato što se ničega ne stide.” – Jovan Dučić

    Enough said!!!

  33. ja kaže:

    ja volim gotovinu.

    Samo što je nemam :(

  34. stanislavka kaže:

    E stvarno ste fenomenalni, carevi ste vi iz Njuza! Odlicni tekstovi, odusevljena sam. A i komentari su fenomenalni, sam njihov broj govori koliko ste dobri! Bravo, samo tako i dalje!

  35. PeroSokola kaže:

    Nadam se da sad svi uviđate kakve sve osjećaje osporavanje zločina može donijeti. Budimo ljudi, pa se sažalimo nad svim nevinim žrtvama, ma odakle one bile.

  36. dzidzimidzi kaže:

    a otkud srpska vojska u Hrvatskoj?

    naravno da ste morali trpiti posljedice akcija koje je radio Gotovina zato sto ste silom zauzeli tudju teritoriju,sta je tu nejasno? Usli u tudju kucu i poceli da rusite,lomite,palite,ubijate, i sad se cudite sto je general koji je oslobodio svoju kucu,teritoriju, oslobodjen?!

    Ne znam da je iko zauzeo centimetar Srbije, ne znam da je iko(ne racunam NATO) bombardovao Beograd kao sto ste Vi Srbi bombardovali Sarajevo i Dubrovnik, ne znam da je iko izvrsio genocid u Cacku kao sto ste to vi Srbi uradili u Srebrenici, ne znam da li je iko deportovao milion ljudi iz Valjeva i okoline kao sto je Slobodan M. deportovao nesrbe sa Kosova…kako vas nije stid uopste da se javljate?

    1. Ja sam kaže:

      Nije istorija pocela 1991.
      Ceracemo se mi jos.

    2. Citalac kaže:

      Ajde, ustaso, lek pa na spavanje. Nije Srbija ‘bombardovala’ nikog, nego je JNA reagovala po USTAVU kad vam je proradio koljacki nsagon od deda iz 1941.

      Sad je berlinski vepar jak, pa vas mazi po glavi, kao svoje lojalne koljacke pse bez obraza i stida. But the times they are a-changin’, sto bi rek'o pesnik.

      Nemoj da opet istrcite na ulice kao 1945 i da lazete da ste ste vreme bili na pravoj strani.

      Jer vam necemo verovati

      1. Citalac kaže:

        Ovo napisah ovom naci dzidzimidzi degeneriku, ne korisniku ‘ja’.

  37. Ovaj preko granice kaže:

    Ovaj… ne pripadam ratnoj generaciji… u mom kraju, hvala bogu, nije prozujao ni metak. Međutim, da su moji dragi mili Hrvati bili nemalo zajebani u ta vremena, govori činjenica da, unatoč tome što moj rodni kraj nije bio ratna zona, moj prvi susjed, za kojeg kažu da je bio građanin kao i svaki drugi i u svom zanimanju je bio stručan, morao je sa svojom familijom odmagliti jer je nekom pametnjakoviću palo na pamet da ide brojiti krvna zrnca – bilo je to, naime, u modi.

    Kako je bilo Srbima, ponešto sam čuo od svojih rođaka iz Srbije, ali smatram da ne vrijedi više u ikog upirati prstom. Rat je općenito loša stvar.

    A imam dojam da naši i vaši mediji to razvlače samo zbog jednog – da nas odvrate od realnog stanja stvari, a to da je normalni građanin, bio on iz Beograda, Zagreba, Osijeka ili Novog Sada, u dužničkim govnima do grla.

    Prolazio sam kroz Novi Sad prije ljeto ili dva, baš kad su vojvođanski poljoprivrednici prosvjedovali, baš kao i naši slavonski, pa sam si mislio… “Eto, vidi, u istim smo problemima.”

    Učili su me da nije bitno od kud, već što činiš sebi i bližnjemu.

    1. Ja sam kaže:

      Rat vode generali i politicari. Narodi ,,samo” budu ubijani.
      Generali i Politicari ne mrze i ne pate. Mrze i pate samo ljudi kojima je neko stradao u tom ratu.
      Generali i politicari, pogotovo onih koji su pobedili, bivaju oslobodjeni a narodi budu osudjeni na patnju.

  38. coa kaže:

    Nego izgleda da jadnog Koshtunicu opet nisu obavjestili da pustishe ova dva “heroja”

  39. no name kaže:

    @ samo ja! ako mi dugujemo milione života,koliko ih vi tek onda dugujete! zadržite si tih 250000 srba,nama ih netreba,ili ih posaljite nekamo dalje :),a vi nit ste u Kninu,ni u Vukovaru….. proud to be Croat….

    1. Citalac kaže:

      Jel’ ti to pretis preostaloj sacici Srba u Hrvatskoj? Znas da je to krivicno delo?

      Nakazo nacisticka.

      1. Citalac kaže:

        PS

        I ne zaboravi da ceo svet zna da ste ‘nekamo’ poslali 700 hiljada Srba, 60 hiljada Jevreja i 60 hiljada Roma kad ste radili kao Hitlerovi najverniji koljaci. Dzaba gicanje i pranje, zapisani ste i svi znaju sta ste. Jos jednom, Mr. Dylan:

        If you’ve got a slave master or the [Klu Klux] Klan in your blood, blacks can sense that … Just like Jews can sense Nazi blood and the Serbs can sense Croatian blood

        Rolling Stone, September 2012.

        Da citiram i mog omiljenog americkog predsednika. Franklin Delano Roosevelt:

        “Hrvatska se, nakon nepojmljivih zlocina, mora naci pod strogom medjunarodnom kontrolom, bez ikakvih mogucnosti da ikada dobije samoupravu”

        Pa ti vidi, s nama Dilan, Ruzvelt, Comski, Pinter, Handke, Kastro, Caves, Rusi i izrael, a s vama Hitler, Musolini, jasenovacki zlocinci, Marko Perkovic Tompson, ustase iz pacovskih kanala, NAJGORI Ameri, Svabe i neonacisticka Evropa. I tako zauvek. Pa ti budi ‘proud’ :).

        1. pale44 kaže:

          alo,,bog je napravio genocid nad cijelom planetom pa nevidim da ga netko još proziva za slučaj noa.. ti sad meni spominješ nekaj kaj ni moj deda nije doživio i ja bi trebo bit kriv jer sam rođen na prostoru zemlje koja je ili nije nekaj radila u prošlosti!! alllo di vam je mozak? ispran i s ove i sone strane dunava..prekinite živjet u prošlosti jer na taj način nema nikakvog napretka ni prauda!! nevaspitana bagro!!

  40. Ime (obavezno) kaže:

    Haze, bice ti oprosteno samo ukoliko proglasis mir-mir niko nije kriv!

  41. Ime (obavezno) kaže:

    pa ni tad!

  42. govornik kaže:

    Ako je neko odgovoran za smrt više ljudi u ratu(civila), treba da mu sude i da ga osude za to a ne da ga oslobode i da ga proglase narodnim herojem.

  43. Ja sam kaže:

    Au, koliko se NJUZ cita u u antikolonijalnoj Hrvatskoj!!

  44. Ed kaže:

    Inace ste dobri i imate odlicne fore, ali ovo vam je cista srpska mitomanija koja nije niti smjesna,niti kulturna, niti ima veze sa cinjenicama . Lijep pozdrav iz Lijepe nase.

    1. Александар Хејтер kaže:

      Vama hrvatima je mitomanija spominjanje svakog vašeg zločina, Počev od Jasenovca, Jadovna, Stare Gradiške, Medačkog džepa i Oluje. Bitno je da vam je ljepa vaša zatrpana kostima srpskih civila, ničija nije gorela do zore, pa neće ni vaša.

  45. kum kaže:

    Au, jebo te, kako ste se SVI napalili, strasno. A 90% vas je od 90.-95. bilo u pelenama i sad prosipate bajke koje su babe po selu pricale.

    1. Citalac kaže:

      Umesto da se lepo sete kako su ih Ante i Franjo ispratili uz baklave, posto su im oceve prethodno obucavali Internetu i pravili sletove jubavi i prijateljstva u Pakracu i Medackom dzepu. Koji ste olos vi cedisti, dobro neko rece – danasnji ljoticevci. Vi biste nas, yebote, sa osmehom isporucivali Svabama da je ovo 1941 (a na Ruse biste, naravno, jurisali sa koljacima iz NDH jer ste na istoj strani, sada i onda)

  46. crnogorac kaže:

    E moji Srbi, Hrvati i svi bivsi sunarodnici, dok smo se mi “klali”, dijelili, odvajali razdvajali osudjivali jedni druge, dok su nama prazni stomaci…,pojedincima i novopecenoj eliti su pune bisage i oni su se maksimalno obezbjedili, a mi se i dalje medjusobno osudjujemo naravno praznih stomaka,izgubili smo dostojanstvo ne postujemo ni sami sebe a kamoli ove oko sebe, kako “veliki sviraju” ove nase poltroncine na celu “igraju” , a nama narodu su naravno prazni stomaci i koga je briga za to-naravno nikoga, elita naravno jede dezert, a ti se narode i dalje raspravljaj oko toga ko je kriv i koje prvi zapoceo, Srbi kazu da su zrtve da su protjerani, Hrvati kazu da je na njih izvrsena agresija i da su oni zrtve, Muslimani kazu da su oni zrtve, svi su upravu a niko nije upravu, najgore je sto su zivoti izgubljeni,a jedan je veliki fakat da smo svi ali svi izgubili ovaj rat,svi su se borili za neko bolje sjutra, a svi zivimo gore i svi smo izigrani, zavedeni, prevareni i naravno svi smo svorc,nazalost ali je tako moji bivsi sunarodnici….

  47. Жика kaže:

    Мислио сам да немате јаја да објавите нешто попут овог, цео дан су стајале нигеријска превара и она друга ствар. Веровао сам да ћете у духу еуро братства и јединства да сачекате понедељак и да наставите са дневном сатиром. Нисам био у праву. Протествујете против неправде на прави начин, дубоком иронијом. Свака част, дефинитивно сте већи новинари од оних из блица.

  48. Bocko kaže:

    Ljudi mogu biti pristrani i baviti se glupostima ali brojke ne lažu! Vrlo je indikativno da neposredno prije ulaska u EU, Hrvatska još nije objavila rezultate popisa stanovništva koji je proveden još u 03.mj. 2011. Službeni rezultati očekuju se u 04.mj. 2013.?! Da li je stvarno potrebno 2 godine za obradu podataka o 4 i po milijuna ljudi? To može biti samo rezultat dvije činjenice. Prva je da je broj etničkih manjina dramatično pao prema podacima iz popisa stanovništva 1991. i 2001. Prema popisu iz 1991, u Hrvatskoj je bilo 78% Hrvata, 12,16% Srba, 9,84% ostalih manjina (22 manjine). U 2001. u Hrvatskoj su 89,63% Hrvati, 4,5% Srba i 5,87% ostalih manjina. U istom razdoblju, broj Hrvata porastao je od 3.736.365 na 3.977.171 a broj Srba se smanjio sa 581.663 na 201.631. Ovo su zvanični podaci. Notorna je činjenica da je broj branitelja u Hrvatskoj (daleko preko 500.000) rastao dugo nakon što je prestao rat. Registar veterana navodno nije tajan ali svaka vlada izbjegava da ga otkrije. Zašto? Mnogi od branitelja upisanih registar nisu bili ni u ratu a mnogi su “kuhali kavu” daleko od prve crte a onda su uz 2 svjedoka dobili povlašteni status koji većina od njih koristi u posljednjih 15 i više godina: stalne mirovine koje su daleko veće od prosječnog osobnog dohotka, oslobođenje od plaćanja carine tzv. uvoznice kojima se naveliko mešetarilo, doniranje nekretnina koje su zbog rata postale “višak”, raspodjele dividendi, prednosti pri zapošljavanju članova obitelji, itd. Popis je dugačak. Javna je tajna da se čin, ratni put, status veterana i dijagnozu PTSP moglo kupiti za 5.000 €. Brojke ne lažu – jasno je zašto postoje veliki problemi kod popisa. Kako javno predstaviti nedostatak 380.000 građana, oduzimanje i dijeljenje njihove imovine drugim, “zaslužnim” građanima? Kako opravdati tolike beneficije nestvarnom broju branitelja? A tko je dovoljno hrabar da otkrije identitet i stvarni broj lažnih “branitelja” kad je to najprofitabilnije zanimanje u državi? Koja država može opstati ako joj trećina radno sposobnih građana ima dijagnoze psihijatrijskih bolesti radi kojih su trajno nesposobni za život? Dali je ikome oduzeta vozačka dozvola zbog takvih bolesti? Nije li dosta ludosti?

  49. Перфект Стренџер kaže:

    Подршка неустрашивим хашким судијама који су ослободили јуначке хрватске генерале стиже и с онога свијета. Јавности су се обратили Хитлер, Мусолини и Пол Пот, заједничким саопштењем. Из саопштења издвајамо:

    – Сјајно! Правда за све – Пол Пот

    – А сада нека храбри генерали траже обештећење за период проведен у затвору, и нека им обештећење плате породице Срба који су побијени или су побјегли из Хрватске након грандиозне операције “Олуја”. Не може се бјежати и умирати у неким свечаним историјским тренуцима – Мусолини

    – Хаг убер алес!!! А сада помирење и коначно остварење моје замисли о уједињеној Европи! Нека генерали покажу племенитост и нека опросте злотворима који су их тужили! Након опроста, стријељати породице преживјелих Срба из Хрватске! – Хитлер

  50. zoran kaže:

    Подржавам акцију повратка Срба на своје!Једина шанса после одлуке у Хагу да Срби нису протерани него су сами отишли шанса да се врате на своје а Хрватима задају велики проблем јел их морају примити назад..Синдикат Солидарност Нови Сад Зоран! Посетите наш webs-www.solidarnost.webs.com

  51. Ed kaže:

    To vam i je glavna greska sto zivite u proslosti. 1989 ste se vracali 1389, 1991 u ‘41 u Bosni 92 ste se borili protiv Osmanlija.
    Svijet se mjenja i treba gledat realnost. Zato me i razocaro ovaj post Njuza (kojeg smatram izdankom napredne srpske inteligencije) koji se vraca u mitove iz 1991 i 95 od Slobodana Milosevica i Mile Martica. Mogli ste stavit zacudjenu facu nekog prognanika i napisat tekst : ” A sloba nam je rekao da smo u pravu”.
    Ti jadni ljudi,ali medju njima i dosta koji su napravili jaku ruzne stvari u Hrvatskoj 90-95, su bili izmanipulirani i treba ih zalit zbog toga.
    Nazalost Hrvatska je do prije neki dan zivjela u ‘90tima , nadam se da je tome kraj i da ce se okrenuti buducnost. Isto to zelim i Srbiji.

    1. Citalac kaže:

      Sta ces, neko moze da se vrati u 1389, a neko nije ni postojao tada. Neko se u 1941 vraca na stranu Staljina i Ruzvelta, a neko pod Hitlerove skute. I wish that for just one time you can stand inside my shoes. You'd know what a a drag it is. To see you.

    2. Александар Хејтер kaže:

      Ed, a vi Hrvati se niste makli iz 1941., koljete, proterujete i slavite zločince kao i za vreme Ante Pavelića, i sad bi kao svaki hrvatski fašisoid želeo da se Njuz sprda sa vašim žrtvama a ne sa vašim zločincima. Koliko si samo jadan u svojoj zločinačkoj izopačenosti. Budućnosti se možemo okrenuti samo kada vaši zločinci, koje sada slavite kao heroje budu gde im je i mesto, iza rešetaka, jer u protivnom, ako vam i ovaj zločin zaboravimo, kao što smo svojevremeno Jasenovac, Jadovno i ostale logore, onda će nam se istorija ponoviti.

  52. matija kaže:

    @citalac. au sta si ti iskompleksiran s prošlosti.
    i inače sam primjetio da dosta ljudi iz srbije prihvaća samo povijest koja njima ide u prilog dok sve ostalo ne vrijedi a meni nije jasno zašto je to tako, čime vas to hrane?

    daj se opusti, prihvati stvari kakve jesu i bit će ti lakše.
    i pročitaj pokoju knjigu koja nedolazi od kreatora povijesti iz srbije. saznat ćeš nevjerojatne stvari.

    btw, ekipi iz njuza svaka čast na odličnim tekstovima (osim ovoga). čitam neke koji vas imitiraju al nisu vam ni do koljena.

    1. Александар Хејтер kaže:

      Trebao bi na primer da pročita neko delo nekog vašeg ustaškog fratra, o tome kako se zločin isplati. Ili kako poklati pola miliona ljudi za 4 godine (priručnik na osnovu iskustava u Jasenovcu), ili nešto novije, tipa kako poklati nekoliko hiljada i proterati 250.000 i postati hrvatski heroj. Ima dosta toga, samo treba da se mane srpske literature i predje na vašu, hrvatsku, koja je bogata takvim izdanjima.

    2. Citalac kaže:

      Sta preporucujes, Matija? Ustaske povjesnicare koji kazu da se u Jasenovcu desavao lunapark? A NDH bila povijesno postena? Tebi i tvojima moral dozvoljava da ‘pobijhedite’ i 1941 i 1945 (kad ste lagali, zasipajuci cvecem naciste, ili nase dede koje su vas od placanja kolektivne kazne a la Nemacka izvukli 1945, kao i 1918 pre toga, e da biste nam veatili novim klanjem 1992)?

      I batali preporuke sta da citam, mamlaze. U zivotu sam ZABORAVIO vise knjiga nego sto si video. Kad vam se pomenu srpski istoricari, onda “Srbi lazu”. Ruski, “Rusi lazu”. Jevrejski, “Zidovi lazu”. Pa necu valjda da citiram pacove iz argentinske emigracije, ustaske koljace koje je tamo odveo Vatikan i cije nakaznosti ti danas propovedas ovde?

      Oko kompleksa, pa ne znam bas. TI si onaj koji visi na srpskim sajtovima, ja u vasoj naci-kloaci ni rec nikad napisao nisam jer koji cu qrac tamo

  53. Citalac kaže:

    Aleksandar vec dgovorio. I ne videh. Fala, brate, pozdrav :)

  54. negomar kaže:

    Ovi komentari su jako zanimljivi sve je puno pametnih ljudi. Ako netko može objasniti kako su ljudi u Oluji protjerani. Što je bio okidač.
    Ja znam neke druge činjenice.
    -Olujom je deblokiran Bihać kojem je prijetio Srebrenički scenarij
    -Prije Oluje vođeni su pregovori o mirnoj predaji koje je vodstvo RSK odbilo iako je bilo jsno da spasa nema
    -Za vrijeme Oluje Srbi su pozivani da ostanu u svojim kućama.
    Ovo su činjenice za koje postoje sigurni dokazi. Vjerujem da i za vaše teze postoje dokazi.
    Čime su Srbi bili potaknuti? Strahom? Tuđman je sastavio tajnu poruku “Marš”? Veliki broj žrtava u prvoj fazi oluje?
    Što su Hrvati umjesto Oluje trebali poduzeti?

    1. Александар Хејтер kaže:

      Srbi su pozivani da ostanu kući, preko hiljadu njih je poslušalo poziv i sada se vode kao mrtvi (ili su možda prema tvojoj verziji izvršili masovno samoubistvo od sreće kada su videli ustaše na kućnom pragu). Odabi bre ustašo, malo ti je što su tvoji koljači pobili preko hiljadu civila, proterali preko 250.000 i popalili ogroman broj kuća, već si u stilu dušebrižnika došao da opravdavaš koljače na koje bi Ante Pavelić bio ponosan jer su dovršili njegov zločinački posao.

      1. negomar kaže:

        Dakle, ti tvrdiš da je svaki Srbin koji je ostao bio ubijen? To mi je teško povjerovati, na žalost, kad provjerim neću ti se moći javiti.
        Ono što je sigurno istina je to da su mnoge su kuće obnovljene, ali se mali broj ljudi vratio.
        To vraćnje u prošlost (Pavelić i ustaše) će vas stvrno uništiti. Kod nas u HR ustaše su stvrno marginalna pojava i nitko se na njih ne poziva (ne loži, što bi rekli vi Srbi)

        1. Citalac kaže:

          Da, cista margina. Kad Tompson napravi koncert na kojem se zighajluje, stadioni zvrje prazni, nijednom ministru, popu ili sudiji ne pada na pamet da se pojavi u pocasnoj lozi, niti NACIONALNOJ televiziji da emituje tu gnusobnu svetkovinu.

          A od preostalih Srba u Krajini nsu ubijeni svi. Samo dve hiljade. I poneki povratnik koji se probudi zaklan. Sitinica, dobro kazes. Hajde da razgovaramo i druzimo se.

          Koji ste vi olos hitlerovski

        2. Александар Хејтер kaže:

          Nije svaki, ali jeste skoro dve hiljade, ili podaci UN lažu. A kuće ste obnovili posle decenije od proterivanja, sačekali da se ljudi skuće u Srbiji a onda im kao ponudili povratak uz redovna hapšenja i tajne optužnice. Providan si ustašo, znaš i sam koliko ne želite povratak Srba ali uporno lažeš. Da su tako dobri uslovi ne bi u Srbiji bilo preko 200.000 prognanih. A koliko su ustaše marginalna pojava govore dobro posećeni Tompsonovi koncerti, na kojima arlaučete kao besni psi o klanju Srba. Dovoljno je videti i doček koljača Merdžepa i Gotovine i shvatiti da niste makli od 1941.

          1. negomar kaže:

            Zar je Thompsonov koncert referenca?
            Bili su ljudi na koncertima Lepe Brene, Željka Samardžića, onog Eurosonga, a došli bi i na Cecin da naši veterani nisu konačno učinili nešto pametno i digli svoj glas.
            Za što je to dokaz?
            Gledao sam podatke o broju žrtava, vidio sam, na žalost samo hrvatske izvornike, pa bi mi puno značio neki link na UN podatke jer vi ovako bijesni moguće u svojem jadi i boli također lažete.
            Da li ja želim povratak Srba ili ne doista nije važno kao ni vaše lijepe želje meni za dug i spokojan život. Nema ovdje sreće niti za Hrvate, ali što možemo, moramo se boriti. Tko god se vrati, neće mu biti lako, puno je toga zatrovano u ljudima. NO, nakon svega, i Srbi u HR moraju podnijeti svoj dio tereta. Divim se onima koji su tu i dijele s nama svakodnevicu.

          2. Александар Хејтер kaže:

            Za Negomara,
            Ma proterivanja, ubijanja, paljenja nije ni bilo, posebno za vas ljubitelje ustaškog pokreta, koji su napunili trgove na dočeku koljača Srba Markača i Gotovine, uzgred i ja se divim Srbima koji su ostali u toj nacističkoj vukojebini, život im je poput jevreja u Nemačkoj za vreme Hitlera. Uzgred ako se na koncertu fašistčke protuve okupi pun stadion ljudi sa nacističkim ustaškim obeležjima, dodju i političari i sveštenici, onda to jeste referenca i ne čudi što su vam zločinci heroji.

  55. matija kaže:

    pa nije baš da visim, al njuz mi je, kao što sam već rekao, baš duhovit.
    kod nas nema tako dobre zajebancije. valjda ljudi previše rade pa su ozbiljniji.

    a gle, kad čitam takve ko ti, pravo da ti kažem, malo mi je mučno.
    na osnovu dva napisana komentara već zaključuješ da ja visim na srpskim sajtovima a evo,iskreno, prvi put u životu komentiram na nekom srpskom sajtu.

    A što si ti tek svega i svačega na taj način zaključio….
    nekako mi se čini da ti nisi baš previše putovao, niti se družio s ljudima različitih pogleda na život nego samo drobiš svoje i po svom a i po načinu pisanja se vidi da si eventualno pročitao memorandum SANU i još tri knjige istih autora.
    Stoga, bilo tko ko imalo pozna povijest zna da piskaraš gluposti i zapravo si smiješan.
    Ono što mene povremeno zabrinjava kod takvih tupavaca kao što si ti (da se razumijemo, ima ih i kod nas ali kao da su se nekako primirili u zadnje vrijeme) je samo to da neukima dovoljno puta ponovljena laž nakraju postane istina.
    Pozdrav i stojte mi dobro.

    1. Александар Хејтер kaže:

      Da, ne visiš na srpakim sajtovima, to je očigledno :)))))))). A što se tiče ljudi različitih pogleda, tvoj pogled nije nov, njega neguju generacije hrvatskih nacista za koje je svako ko proteruje i ubija Srbe heroj. Jednog dana kada prestaneš da čitaš neonacistička štiva, koja su za tebe istorija, možda se bude i moglo razgovarati sa tobom, do tada, kao što neko reče, uživaj u svojoj naci-kloaci sa svojim srbosjek herojima.

  56. Citalac kaže:

    @ Aleksandar

    Upravo tako. A pazi kako sljam nacisticki lici na svoje istomisljenike odavde. SVAKI podrzavalac ustaske politike odavde vergla istu pricu, “nigde niste putovali”, “SANU”, “devedesete”, cim se vrati sa dugog puta po svetu (vikend u Pecuju o trosku OSF/NED/IRI :D). A jos ubacuje i taj ljupki rasizam, “eto kod nas nema humora jer mnogo radimo” (u prevodu sa ovog prejadnog ustaskog newspeech-a, to znaci “a eto vi me zabavljate, srbijanski cigani”) i “nisi spreman na drugacija misljenja o genocidu” (valjda on kad se sretne sa Hansom i Fricom na Tompsonovom koncertu, pa se demokratski nadmecu u negaciji Jasenovca i Ausvica).

  57. Citalac kaže:

    PS

    Sad ako ne napise da mu je u Jasenovcu bio zatocen deda, a drugi deda licno razoruzao Hitlerovog posilnog u Berlinu (a u NOB se odazvao vec 5. aprila cetiri godine ranije), velike bih dao pare.

    Kad god naletim na nekog hrvatskog negatora Jasenovca na Internetu, obicno ga nasi podsete na naci-proslost a ovaj skoci sa “deda mi je bio u partizanima! cela porodica!”. Citajuci Internet, pomislio bi covek da je hrvatskih antifasista bilo da ikm Crvena Armija pozavidi. Jos ce – koliko nemaju obraza – da kazu i da su onomad sa nacistima jurisali na Rusiju kao saveznicki ilegalci :). Tako dobro kamuflirani da niko nije znao da se ustvari maskiraju :D.

    1. Mate iz Hrvatske kaže:

      Jel i tebi tata donio u šatorskom krilu iz Hrvatske veš mašinu, videorekorder i Playstation, a zaboravio gramofon pa si mlogo ljut od tada?

      1. Citalac kaže:

        Tebi tata dneo sliku s Hitlerom, dedinu. Olosu nacisticki.

      2. Александар Хејтер kaže:

        Šta je tebi doneo tvoj ćale, jel poput tvog deda nizao odsečene uši srpske dece ili je ”spasao” nešto bele tehnike iz spaljenih srpskih kuća?

  58. Miodrag kaže:

    Jebali vas generali i đenerali , popovi i fratri , političari i tajkuni , Milošević i Tuđman , Hitler i Staljin , Pavelić i Mihailović. Kad će više taj smak svijeta.

  59. Citalac kaže:

    @ negomar

    Kazes,

    “Zar je Thompsonov koncert referenca?
    Bili su ljudi na koncertima Lepe Brene, Željka Samardžića, onog Eurosonga, a došli bi i na Cecin da naši veterani nisu konačno učinili nešto pametno i digli svoj glas.
    Za što je to dokaz?”

    I fuckin’ knew it :D. Cecine strofe o neuzvracenim ljubavima, i iste takve Zeljka Samardzica, kao pandan “Jasenovcu i Gradisci Staroj” i zighajlovanju TROCIFRENOG broja hiljada ljudi na NACISTICKIM koncertima u lijepoj tvojoj. Sta to dokazuje? Pa dokazuje da zivis u nacistickoj zemlji, u kojoj je Tompson deo nastavnog programa a scene za koje bi u normalnom svetu reagovala vojska i policija (desetine hiljada nacista na jednom mestu koji urlicu u slavu klanja Srba, Jevreja i Roma). Znam da te je blam zbog toga, jer u doba Interneta ne mozete lagati SVE ljude i SVI znaju da ste nacisti. Udri sa nekim jos smehotresnijim objasnjenjima. Sledece je garant branko kockica kao srpska verzija Tompsona. Koja si ti gnjida

    “Gledao sam podatke o broju žrtava, vidio sam, na žalost samo hrvatske izvornike, pa bi mi puno značio neki link na UN podatke jer vi ovako bijesni moguće u svojem jadi i boli također lažete.”

    Ma sve lazemo. Evo polomih se od zelje da ti nadjem podatke. Let me Google it for ya. Citao sam vase povjesnicare koji kazu da je Jasenovac bio bolnica za prihvat civila. A u poslednjem ratu, da su Mercep, Glavas i norac (pazi, zivotinje koje su LICNO ubijale ljude) ustvari nevini hrvatski vitezovi.

    Zivis u nacistickom klozetu, u skoli te uce nacisti koji negiraju Jasenovac i Ausvic, na televiziji ti najpopularniji pevac (takodje nacisticka zver i vepar-koljac) skici ustaske napeve. Pa kakav i da budes? Ajde, pali

    1. adrian kaže:

      Mene ne zanima Thomspon 0%. Uostalom, on svira neki hibrid soft-metala i grcko-turskog melosa.
      Ali ti naprosto lazes da si nesto proguglao, jer u najboljem slucaju si samo reciklirao neke druge ratnohuskacke napise. Gdje si to nasao da hrv. vlast, ili bilo koja stranka koja prelazi izborni prag, slavi Mercepa, Glavasa ili Norca (svi su u HR vec pravomocno osudjeni!). Kakvi “nacisticki koncerti”, kad i medju pijanom mladjarijom tesko nadjes ekstremnije nego npr. medju Delijama ili Grobarima? Ratni huskaci svih boja – prokleti da ste!

      1. Александар Хејтер kaže:

        Ajde ustašo, ne peri svoje zločince, svi znamo koliko je ljudi proterano u Oluji i ko je komandovao operacijom i kako ste takve dočekali. Prestani da se prenemažeš, kao da bi ste se odrekli Gotovine da je osuđen, prestani barem da lažeš nas ako već lažeš sebe.
        A evo malo nešto od tvog tompsona i te naivne mlađarije (Jasenovac i Gradiška stara to je kuća Maksovih mesara – sve u duhu tisućljetne koljačke kulture) I sve se to peva pod okriljem današnje NDH koja nema nameru da zabrani veličanje klanja Srba, a i zašto bi, kad su oni bili organizator etničkog čišćenja u Oluji.
        https://www.youtube.com/watch?v=Zr8oXi1T-fU

        1. Citalac kaže:

          Ali pazi kako ustasa kvarno odgovara sa “mene Tompson ne zanima o%”. Pa koga briga da li NJEGA zanima? Ovde mu pricamo da zivi u zemlji u kojoj je nacisticko urlikanje o klanju Srba i slavljenje jasenmovackih ubica ne samo PRIHVACENO, nego nacionsalni MENSTRIM. Tompson je, inace, finansijski NAJUSPESNIJI hrvatski izvodjac. Prijavljuje naveci porez i ostvaruje najvecu zaradu. Podrsku mu daju ministri, sudije i popovi, dakle mejnstrim mejnstrima jednog drustva. Prenosi ga nacionalna televizija. Snima programe ZA SKOLU.

          I ova bitanga ustaska ga na sve to poredi sa Cecom :lol:, pa sa dElijama i Bgrobarima.

          Stvarno, pusti ustasu da prica, i nema bolje poente o provaliji licemerja i lazi u kojoj zive. Takvi bi sutra ponovili SVE od 1991 a prekosutra slegnuli ramenima i bez problema rekli da nisu

      2. Citalac kaže:

        Ajde ne seri, ustaso. Tompson ti je NAJVECA nacionalna zvezda (dakle, ustyaski koljac sa pesmama ustaskih koljaca u tvojoj zemlji puni stadione kakve u normalnim zemljama pune Stounsi). I sad si nasao da ga svodis na nio navijackih sabanizama, satro “ima to svugde”. ima qrac. PEDESET HILJADA nacista sa nacistickim pozdravima na NAJVECEM koncwertu godine u SVAKOM vecem gradu sa sve prenosom na DRZAVNOJ televiziji, ima SAMO u Hrvatskoj. Evo vam i onaj fudbaler u Austriji neki dan nacisticki salutira i kaze “ja sam Hrvat i srecan sam zbog Gotovine”. Dakle, Hrvat kad je ‘sretan’ probudi u sebi Hitlera. To je TVOJ problem i nemoj ovde NAMA da racionalizujes cinjenicu da zivis u nacistickoj kloaci.

        I jos nadjes – posto si prvo BRANIO ustaske pevace koji saucestvuju u kreiranju SKOLSKOG programa kao Tompson u Hrvatskoj (nemoj da linkujem ovde na njegov CD o nacionalnoj povijesti koji kupuju DECA u OSNOVNIM SKOLAMA pod SPONZORSTVOM hrvatskog ministarstva – da ‘osudjrjues ratne huskace’. Znaci, rqatno huskanje je kad se mnacistima kaze da su nacisti. Ajde pali, nacisto.

  60. Aleksandra kaže:

    Njuzovci, hvala vam na ovom specijalu…ja sam jedna iz kolone…sad mirno mogu kući nakon besmislenog odsustvovanja iz iste od sedamnaest godina! Kako sam samo mogla poverovati da sam prislno otišla, a u stvari sve je bio jedan zabavan izlet. Vidimo se, odoh ja…

    1. Ja sam kaže:

      Cuvaj se, Saska.

      1. Aleksandra kaže:

        Ne brigaj, i general me lično zove, sigurnost je zagarantovana.

        1. Ja sam kaže:

          Ako je tako, onda si u sigurnim kandzama.

    2. adrian kaže:

      Naravno da problema ima, ali ipak si malo pateticna, znas… Za slucaj da ne znas, upoznao sam bar 15 mladih original-Srbijanaca i Srbijanki koji vec par godina zive i rade u Zagrebu, a ja sam familijaran covjek koji rijetko izlazi… Mozda da malo predahnete s iredentistickim forama?

      1. Александар Хејтер kaže:

        I upoznao si i svih 250.000 izbeglih koji su se vratili na svoja ognjišta kao i sve one civile koje ste pobili i koji su uskrsli. I šta je bilo kada si se probudio?

      2. Citalac kaže:

        Ma da, cuo sam i ja. Pun Zagreb “Srbijanaca”, u Splitu tek igraju moravac onako fini i ljubazni. Kako te nije sramota da uopste ISTA govoris Aleksandri koja je prezivela izbeglicku kolonu (ono mesto na kojem su NATO-avioni ubijali decu, a Ameri vas pustili kao besne pse – ‘nasi besni psi’ su reci vaseg tadasnjeg gazde Ricarda Holbruka na temu polozaja Hrvatske u okviru zapadne intervencije protiv Srba tih godina – da ubijate zaostale starce i granatirate kolone s civilima)?

        1. Aleksandra kaže:

          Citalac, hvala u moje ime…

  61. e... kaže:

    izdaja izdali ste svetu srpsku zemlju izdaja
    jeli sine gde ti je slika onog izdajnika
    a kog to cale
    e lako vi zivite

  62. Natasa kaže:

    СИНУ ТИСУЋЉЕТНЕ КУЛТУРЕ

    Ти не знаде мрети крај сломљеног мача,
    На пољима родним, бранећи их часно
    Китио си цвећем сваког освајача,
    Певајућ’ му химне, бестидно и гласно.

    Слободу си вечно, закржљала расо,
    Чек’о да донесу туђи бајонети,
    По горама својим туђа стада пас’о,
    Јер достојно не знаш за Слободу мрети.

    Покажи ми редом Витезе твог рода,
    Што балчаком с руку сломише ти ланце,
    Где је Карађорђе твојега народа,
    Покажи ми твоје термопилске кланце.

    С туђинском си камом пузио по блату,
    С крволоштвом звера, погане хијене,
    Да би мучки удар с леђа дао Брату,
    И убио пород у утроби жене.

    Још безбројна гробља затравио ниси,
    А крваву каму у недрима скриваш,
    Са вешала старих нови коноп виси,
    У сумраку ума новог газду сниваш.

    Бранио си земљу од нејачи наше,
    Из колевке пио крв невине деце,
    Под знамење срама уз име усташе,
    Ставио си Христа, Слободу и Свеце.

    У безумљу гледаш ко ће нове каме,
    Оштрије и љуће опет да ти скује,
    Чију ли ћеш пушку обесит’ о раме,
    Ко најбоље уме да ти командује.

    Јован Дучић

  63. Jole kaže:

    Daj napisite “Haski tribunal proglasio Severinu nevinom”. Baska dete, baska video klip.

  64. perazdera kaže:

    meni je jasno da nisu svi Hrvati ustase, pa i da u njihovom generalstabu 1995. vecina nisu bili nikakvi ustase, izuzev npr. Gojka Suska. Cak ni F. Tudjman nije bio ustasa, jer u protivnom ne bi imao Srbe u porodici… Vaznim pitanjem cini mi se: sta je to hrvatski vrh mogao da uradi da 250 hiljada Srba NE ODU?!! Malo sta su mogli da urade sem da ih pozovu da ostanu, kao sto i jesu… jer naravno da nisu SMELI da zatvore granice i ONEMOGUCE ustrasenim Krajisnicima (a za neke od njih je rat poceo tek 1995, izgleda) da izidju iz HR. Normalno da si oprezan kad se radi o tebi i tvojoj deci… Nakon svega, pustimo zrtvologiju i ne masimo sabljama, jer ispadamo smesan ratoborni mali narod (u evropskim relacijama), nego gledajmo kako da pritisnemo hrvatske politicare da obezbede bolje uslove za povratak Srba. Ubedjen sam i da ce 2013. mnogi rado uzeti hrvatski pasos da bi lakse radili/sutdirali u Evropi… Evo i elite nam se “srodise” (Severina, Todorici, Big Brother…), prema tome, navijajte i lupajte se po stadionima, a ovde ne jedite govna i ne raspirujte mrznju medju mladima koji se ne secaju ratne propagande.

    1. Александар Хејтер kaže:

      I šta kažeš, morali su da puste Srbe da odu, da pobiju mnoge uz put, gađaju izbegličke kolone, pa su zatim morali i da im spale kuće, jel bilo bi trulo da se Srbi odmah vrate, ali je očigledna dobra namera hrvatskih poštenjačina, posebno za pametnjakovića poput tebe. A Franjo Tudjman je bio jedan od većih fašisoida i glavni inspirator zločina, što govore i transkripti u toku pripreme Oluje, jer se već tada planiralo etničko čišćenje. Zato nastavi da braniš koljače, samo nemoj nas ostale da pozivaš da budemo toliki ološ, to je ipak tvoj izbor.

      1. Citalac kaže:

        Da, yebote. “Ko nas bre zavadi”? Dobro da nije izvukao paradajz iz kese i krenuo na Hvar po redu voznje iz 1978, sa hitovima Mise Kovaca sa Splitskog ljeta 1965. Ove nase budale uopste ne kapiraju da Hrvate zabole patka za tu zvaku o Todoricima i tajkunima. Mrznja prema Srbima je toliko patoloska da bi ih vecina verovatno dala i vlastite STANOVE lokalnim tajkunima, ako to omoguci jos jedan krug mrcvarenja Srba (a jos mu je bolje ovo da u hrvatskom vojnom i drzavnom vrhu nije bilo ustasa osm Tudjmana i Suska, ostali su valjda bili japanske nindze i teksaski rendzeri)

  65. viduka kaže:

    Pocela sam citati NUZ posle neke emisije gde su momci iz NUZ-a rekli da ce objaviti sve samo da nije GLUPO. Ja se ovde gluposti nacitah, bezkonacnih eto Mate iz Hrvatske pise o Hrvatskim pobedama, glupost, glupost, zar on misli da ti rvati mogu sta da in ne bi onih koji su danas oslobodili ratne zlocince. Nisam ratnik vec mirotvorac ali brate ni ne pevam DANKE DOJCLAND, niti zelim da mi narod bude vazalski, na kolenima sa ratnim zlocincima u svojim redovima

  66. Emilija kaže:

    Pozdravljam vas sve koji se posipate pepelom i upirete prstom u onog sa suprotne strane,sa toliko besa da vam oci ispadaju iz dupji od silnog pritiska…..i cestitam vam svima,BRAVO! ponasate se i razmisljate upravo onako kako po scenariju i treba!

    1. Ja sam kaže:

      Uvek je tako. Posle euforije, bilo kakve, odnekud dolazi glas razuma da drzi predavanje prezivelima.

    2. viduka kaže:

      Zovu je Emilija srcana al ostrascena, nije mi poznat recnik ; OCI IZ DUPLJI.
      Malko cudno za jednu zenu il je to neki vojnik ?

    3. Александар Хејтер kaže:

      Ma jok, treba da podržavamo priču da su koljači Gotovina i Markač heroji, koju ovde prosipaju hrvatski neonacisti, možda je to tebi u redu, ali ima i normalnih koji ne žele te laži više da trpe.

  67. Biksente kaže:

    mrzimo se,mrzimo se,mrzimo se,mrzimo se,mrzimo se…………i dalje se mrzimo,i mrzimo se…….i mrzimo se….i 3012 godine mrzecemo se…a da li neko od vas zna da mi kaze ko je kome prvi rekao da ga mrzi,hrvat srbinu ili obrnuto,i kad je to bilo? u VI veku, X , XV ili tek u XX? treba naci koren i iscupati ga kao kvaran zub,ili da ostavimo kako jeste pa za 20 godina ponovo da ginemo…a ko je od vas spreman da da svoj zivot da vise nebude onog koga mrzi? a ako nema ni mene ni onog koga mrzim,cemu sve ?

    1. Citalac kaže:

      Mani se V i VI veka, ne radi se ovde o tome. Zna se ko je prvi poceo s ‘mrznjom’ (yebo vas vise taj apaurinski recnik, ne radi se ovde o tome da je neko nekog mrzeo kroz zatvoren prozor, nego o GENOCIDU hrvatskih nacista nad srpskim, jevrejskim i romskim narodom… to nije nikakav PETI vek, nego jos uvek postoje zivi svedoci tog zlocina). Predistorija je takodje relativno bliska, zna se ko je pravio pogrome nad Srbima u Hrvatskoj jos pred Prvi svetski rat, i klao kao okupator po Macvi i Bosni 1915. A epilog se dogodio 1990-95.

      Hrvatski Hitler (Ante Starcevic) ima bistu u Saboru i uce ga deca u skoli. O Jasenovcu uce da je bio omanja nezgoda. Tompson im radi CD-ove za skolu.

      Sa srpske strane nema pandana i paralele tom zlu. I ne treba da bude, ali odakle pravo vama sa tom glupom kvislinskom zvakom da stvar trivijalizujete do te mere, sa moronskim komentarima o petom i sestom veku? I odakle vam pravo da jasenovacke zrtve gurate u taj apologetski ‘ko je koga prvi’-fazon? Idi u Hrvatsku na more, trpi ponizavaja i kamufliraj ekavicu koju govoris dok ostavljas pare ljudozderskim domacinima. Ali nemoj to nam nameces kao OPSTI stav.

      Jevrejski, ruski, grcki i jermenski narod NIKAD nece zaboraviti genocide koje su nad njima izvrsili zlikovci (nad prva dva nemacki nacisti, nad druga dva Turci). I ne treba NIKAD da zaborave. Zasto od Srba trazis da budu amebe bez secanja?

  68. Aleksandra kaže:

    Zaista, “bes”…”ispadaju oči iz duplji”… “scenario”…kakav rečnik!

  69. viduka kaže:

    Da, pitam se ko ce pisati istoriju nasu, po istini pravoj nasoj ili onoj koja kaze da zlocinci Gotovina i Markac nisu. Pitace nas potomci ste vi radili i zasto ste dozolili, kako im objasniti da su nasi svaki drugi Sonja,Natasa ………………..strani placenici koji istoriju peglaju. Moramo li istinu prenositi kao Filip Visnjic i pustiti ih da pate za svojim rodom kao sto mi patimo ?

  70. oduševljena čitateljka kaže:

    Svaki vaš tekst je odraz mog razmišljanja, ali ovaj pobeđuje sve! Hvala vam za sjajnost vašeg humora. A sada se pakujem i vraćam kući, malo sam okasnila ;)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *