nazad na vrh

Program Pinka nasilno upao u program RTS-a

Pink je toliko nasilno upao u program RTS-a da je postavio čak i svoj logo

BEOGRAD, 17. mart 2019, (Njuz) – Program televizije Pink nasilno je sinoć upao u program Radio Televizije Srbije i emitovao sam sebe u više navrata bez dozvole.

Program Pinka upao je u signal RTS-a oko 21 sat i na silu emitovao obraćanje ministra unutrašnjih poslova Nebojše Stefanovića, a u toku večeri se incident ponovio još nekoliko puta.

Pink je prilikom upada najpre zatražio pet minuta u drugom dnevniku RTS-a, ali kada mu to nije bilo dozvoljeno, probio se do studija iz kojih se emituje program.

– Program Pinka se bio zabarikadirao u studiju i puštao je bukvalno šta želi. U jednom trenutku je zapretio da će emitovati “Zadrugu” i emisije sa Sarapom ako ne prestanemo da pokušavamo da uđemo. Toliki rizik nismo bili spremni da prihvatimo, pa smo odustali – navode pojedini zaposleni na RTS-u za Njuz.

Oni kažu da su obavestili direktora televizije Dragana Bujoševića, ali da je on rekao da ga ne uznemiravaju nego da reše problem sami.

– Rekao je da ga boli uvo šta se dešava u RTS-u i da ga ‘ne smaramo’ jer gleda neki uzbudljiv živi prenos na N1. Oko pola deset došla je žandarmerija i započela operaciju izbacivanja signala Pinka iz programa RTS-a, ali se bojimo da ta akcija neće skoro biti gotova – ocenili su radnici RTS-a koji su želeli da ostanu anonimni.

Nenad Milosavljević

Viktor Marković

  1. Mislim da ste nepravedni prema RTS-u. Nisu oni krivi što se kod njih i oko njih ništa ne dešava, nego sve na pinku. Uostalom oni su se specijalizirali za reprize!

    Komentariši Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Sva sreca manje zrtava nego u AMSS…bese studio SNS-a u Ruzveltovoj…?

    Komentariši Thumb up 0 Thumb down 0

© 2015 Njuz Net, Pare za redizajn nam dala Ambasada Kraljevine Norveške, a uzeo nam ih Neopix