nazad na vrh

Zbog gašenja Tviter naloga Šešelj ograničen samo na Pink, Hepi, RTS, Prvu, O2, Informer, Srpski telegraf, Alo i Kurir

Šešelj već godinama zagađuje okolinu

BEOGRAD, 11. februar 2020, (Njuz) – Predsedniku Srpske radikalne stranke Vojislavu Šešelju juče je ugašen nalog na Tviteru, zbog čega će on ubuduće svoje stavove moći da iznosi samo na Pinku, Heriju, RTS-u, TV Prvoj, O2, Informeru, Srpskom telegrafu, Alo!-u i Kuriru, saznaje Njuz.

– Ovo je veliki udarac za Vojislava Šešelja, koji će probati da nemogućnost da piše na Tviteru nekako nadomesti svakodnevnim pojavljivanjem na nekoliko televizija i davanjem izjava u četiri, pet najčitanijih novina – izjavio je naš izvor iz Srpske radikalne stranke, koji je tražio da ostane anoniman.

– Neki će reči da nije mala stvar gostovati kod Marića tri sata ili se svađati sa Čankom na televiziji Pink, ali svima je poznato da se izbori rešavaju na Tviteru. Svakodnevno pojavljivanje pred milionskim auditorijumom, samo je utešna nagrada u odnosu na mogućnost da ti neko lajkuje tvit, pa da te onda neko izvređa, pa mu ti onda odgovoriš nekom sočnom psovkom, pa se onda u raspravu uključie Krle i ostali botovi, ma evo i meni već drhti glas kad samo pomislim šta sve propuštamo – kaže naš sagovornik.

On dodaje da postoji mogućnost da Šešelj narednih dana tvituje sa naloga Vjerice Radete.

– Potez kompanije Tviter je kukavički, pogotovu što nije Šešelju najavio šta mu se sprema, Da jeste, Šešelj ne bi to dozvolio bez borbe, već bi ležao kao svojevremeno u Skupštini, a baš bih voleo da vidim kako bi Tviter uspeo da ga iznese napolje – zaključuje naš sagovornik iz SRS.

Marko Dražić

  1. ovo je vest za “prave” novine,ne satiricne

  2. Šešelj i drugar mu Čanak su ortaci u uništavanju Srbije, ne zna se ko je veći olos i ništarija

  3. A da me se manete sa tim kretenom?

© 2015 Njuz Net, Pare za redizajn nam dala Ambasada Kraljevine Norveške, a uzeo nam ih Neopix